KILL ME, I HAVE HOMEWORKS!

Ännu en måndag, ännu en ny vecka, många nya möjligheter, mycket ny stress & MASSVIS med nya läxor! Man kan ju inte säga att allt är positivt med att det är ny vecka men endå är det skönt att allt som varit har varit och att det bara finns framtid man ska fokusera på nu. ♥

Studiedagen började ju sådär lagom bra... Vaknade upp , kände mig varm, trött, snurrig, ont i magen och allmänt hängig. Det är väl första förskylningen som sätter igång och är påväg nu.. :/ Eller så är det väl bara min kropps försök att säga att jag ska lugna ner mig lite & inte proppa dagarna med så många "att göra saker" från att jag går upp till att jag går och lägger mig. De senaste veckorna har bestått av mycket stress, mycket att göra saker och mycket vill göra saker och detta känner ju såklart kroppen av och eftersom den har så mycket makt över mig är det ju den som bestämmer när de är nog. Hoppas jag mår bättre i eftermiddag så jag inte missar träningen!! :O Det är ju trotsallt Elitserietävling 5 i Uppsala helgen och förberedelserna är viktiga så att det känns bra på tävlingen. Det är ju riktigt viktiga deltävlingar nu om jag vill försäkra mig om en plats på SM i Malmö i december. :D Man vill ju såklart inte missa viktig träning, men chansen finns ju att om jag tränar nu när jag inte mår bra kanske det blir värre och jag missar tävlingen istället för att vila idag och bli frisk och må bättre tills imorgon. Jag är förmodligen smart nog att ta de rätta beslutet, hoppas jag! :) För att hjälpa magen på traven att må lite bättre gjorde jag precis i ordning lite Nyponsoppa, finns det något godare att dricka när man har ont i magen? Den lindrar så gott och smakar underbart! Dock vet jag att det inte är många som gillar Nyponsoppa, jag tror man gillar det bättre när man är som jag; uppväxt med det. (y) Sitter såklart och dricker Nyponsoppan i min mugg som jag fick av familjen jag bodde hos i England. ♥ Om det inte hjälper med Nyponsoppa får jag be mamma åka in & köpa en Ben & Jerry till mig. Det vet jag är den bästa kuren som fungerar BÄST för magont ;) Hihi
mums
Nu sitter jag här och fördriver min tid genom att plugga Naturkunskap B.. Som förövrigt är det absolut tråkigaste ämnet i skolan. Kan bero på att läraren förklarar så dåligt att man inte fattar vad man ska göra och ger uppgifter man inte överhuvudtaget är intresserad utav att göra., då blir det ju lagom kul :s Vi ska skriva en labbrationsrapport på en labb jag inte ens fattade. Haha så ja, det går ju bra för mig osv? -.-
homework
Läxor
homew
Vi hörs senare, ha en bra dag! :)



Kom ihåg mig?