How wonderful life is!

Kan ju börja att berätta att jag inte hade något att göra igår kväll så jag sysselsatte mig själv med att baka mitt LCHF bröd som jag lagt upp här innan, fick baka nytt nu när allt e slut! ♥ Jag målade även mina naglar, har inte gjort det sen i slutet av sommaren så jag kände att det var dags att fixa något snyggt! :D Det är även kul att göra något speciellt på naglana och inte bara måla helt vanligt! Jag är super dålig på att måla vanligt med, haha jag målar alltid utanför och kan ALDRIG vänta på att det ska torka heller så det förstörs alltid! Hehe ^^
nagellack
Naglar
naglar
Vad tycks? :D Tycker det ser ganska fräscht ut, dock är mina manshänder inte särskillt fina så det hade ju varit lite snyggare om man hade haft fina naglar.. menmen whatever! :)
Idag hade jag sovmorgon, började inte förens 10 så jag ställde alarmet på 9.30 för att få sova så länge det bara gick. Mamma jobbar ju hemma så idag erbjöd hon sig att köra mig till skolan, snäll som hon är! :D Jag kom precis i tid till skolan, skillad som man är! Första lektionen var Historia, vi håller på att skriva en inlämningsuppgift så det var eget arbete, hade typ kunnat stanna hemma och skrivit den men åkte till skolan för att få närvaro. Hade även inte hittat min skåpsnyckel så jag fick snylta Alice skåp idag igen! När jag tillslut gått upp till vaktmästaren och hämtat min reserv nyckel så hittar jag ju SÅKLART min nyckel lääääääängst ner i väskan.. De är ju så typiskt -.- Har ju lixom letat ett hundra miljoner tusen gånger.. Menmen man ska ju leta där man letat flest gånger tydligen och det verkar ju stämma! ♥
Slutade även klockan 13 idag, då gick jag, Alice och Lina till kören. Övningen för Lucia har börjat och varför inte vara med så man får extra meritpoäng? :D Känns värt! (y) Det är även lite roligt! Kören var i en timma, sedan tog jag bussen hem för att äta innan träningen och hämta träningskläderna :) När jag kommit hem stekte jag lite kyckling för jag var hungrig och istället för att bara äta vanlig kyckling, stekte jag den i en super god och jätte stark krydda med smak av curry! Man häller bara på pulvret på kycklingen och tillsätter lite vatten, super enkelt för att få den perfekta smaken, och snabbt går det också! ;D
kjyckklign
Efter att jag ätit mat hade jag tid över innan jag skulle till träningen. Efter jag hade pluggat i en timme hade jag en timme på mig medans mamma skulle gå ut med hunden, då passade jag på att baka en kladdkaka jag kunde äta när jag kommer hem efter träningen! Den är såklart gjord så nyttig det bara går --> LCHF kladdkakan! :D

Ingredienser:
2 ägg
1,5 dl björksocker (naturligt socker, framställt av naturen)
4 msk kakao
1 msk vaniljsocker
1 tsk bakpulver
1 dl mandelmjöl
100g smält smör

Gör så här:
- Sätt ugnen på 200 grader
- Blanda ägg och socker och vispa pösigt
- Häll i resten utav de torra ingredienserna
- Smält smöret och rör ner i smeten
- Smöra formen och strö formen med kokosflingor
- Häll i smeten och grädda i ugnen i 25 minuter
- När kakan svalnat, ställ in den i kylen
- Servera kakan kall med bär och glass.
kladdkaka
DEN BLEV SUPER GOD! För att vara "nyttig" smakade den riktigt bra. Tack vare kokosen fick den lite extra smak, det var super mumsigt! :D Bär och glass till är ju pricken över i:et, dock är det inte så nyttigt :/
Träningen gick förövrigt jättebra! Det är så himla roligt när träningarna går bra för man blir så glad. Dock har jag ingen träning imorgon, det är tråkigt med onsdagar när vi inte har någon is alls. Imorgon ska jag nog gå ut och springa! Har inte gjort det på länge! Tränade iallafall 17-19 idag, åkte program och hoppade jättemycket! Det var suuuuuper kul! :D Efter Kär & Galen är slut så ska jag fortsätta att plugga så vi hörs imorgon! Kram ♥



Kom ihåg mig?