Friday night Y-E-A-Y!

Godkvällgodkväll! Idag har varit stressigt, drf jag inte hunnit blogga! :/ Dagen började med gofika på franskan, samtidigt som vi pluggade inför provet om 2 veckor. Som vanligt är alla människor så glömska så hälften av alla i franskan hade ju inte med sig fika så det blev inte någon särkilt mysig julstämning.. -.- Efter franskan hade vi svenska, då jag skrev klart analysen av Hamlet, det var riktigt gött att få gjort klart den så man har en sak mindre att koncentrera sig på! Därefter hade vi Internationella relationer, då vi fick skriva på våran inlämning om demokrati, det var också ganska skönt! :D Till lunch var det gratinerad falukorv, som faktiskt var väldigt gott och efter lunchen hade jag spanska. Dagen gick väldigt fort så det var riktigt skönt! ♥

Efter skolan hann jag åka hem innan träningen, kom hem runt kvart i 3 då jag fortsatte skriva lite på samhällsuppgiften. Sedan var min bror så snäll att han erbjöd sig att köra in mig till träningen så jag slapp ta bussen, väldigt snällt gjort faktiskt. Fast jag tror att han enbart gjorde det för att jag lovade att laga tacos om han körde mig, hehe! :D Tränade 17-19 och det fick faktiskt väldigt bra! Efter träningen åkte jag med Michelle till hemmakväll, hon skulle köpa godis tills ikväll, sedan släppte hon mig hemma och jag lagade tacos. Oskar kom även hit vid 8 så jag, han, Jonas och hans kompis Rikard åt! Det blev riktigt riktigt gott, dock tog jag ingen bild... Jag hann inte för att jag var för ivrig att börja äta hhe ^^ Nu sitter jag här PROPPMÄTT och väntar på att resultatet för vem som åker ut ur idol avslöjas. Idag hoppas och tror jag Molly åker, hon var sämst idag tycker jag! Vem tror ni åker?
tacoo
tacåå
Imorgon bitti ska vi gå upp tidigt för jag & Oskar hade tänkt att åka in till Göteborg för att gå på Jul på Liseberg. Det öppnade ju i fredags då jag åkte till Uppsala så jag har ju inte hunnit åka dit än! :( Det är så fett mysigt att vara där så jag längtar verkligen! :D Imorgon kväll blir det även årets första riktiga julbak, jag och Oskar hade tänkt att baka pepparkakor! Hoppas de blir goda :) ♥



Kom ihåg mig?