FREDAGSMYS! ♥

Finns det något mysigare än fredagskvällar? Nej jag skulle inte tro det ♥
Efter att man varit i kalla ishallen i flera timmar är det alltid skönt att komma hem till värmen, hoppa i OnePiecen med godis i handen är ju något av det skönaste och godaste som finns. Jag kom precis hem från träningen & idag gick träningen verkligen jättebra! Det är så grymt mycket roligare att träna när allting sitter och man bara åker och åker och allt känns super! Inte sant? :) Idag var det även derby match efter träningen, mellan Rönnäng och Stenungsund. Undra vilka som vinner (hoppas på stenungsund) haha! Lite tråkigt att jag inte stannade och kollade men det är så skönt att komma hem när man är lite trött och så.. Nu kommer Clara vilken sekund som helst för vi ska kolla på Idol tillsammans, samtidigt som vi smaskar i oss fredagsgodiset som är en viktig del av fredagskvällen. Det fick bli godis ikväll eftersom jag inte kunde bestämma mig vilken smak av Ben & Jerryn jag skulle ta.
GOdis
Godis och Cola ♥
Mums
Det är så himla tråkigt att Idol är så VÄRDELÖST iår... Men man känner ju sig ändå tvungen att kolla eftersom man kollar varje år! ;) Nu äntligen när Linni åkt ut kan man ju kolla på programmet utan att skämmas lika mycket. Undra vem som åker ut idag!? Vem tror ni? :D Jag tror och hoppas på att André åker snart.. Om inte han redan åkt hihi! :D ♥
IDOL
Nu är klockan 8 så nu drar jag, tjing! :D



Kom ihåg mig?