BESLUTSÅNGEST!

Hejhopp, nu är det fredag igen. Detta är nog första gången någonsin jag inte säger ÄNTLIGEN fredag eftersom det har varit höstlov denna veckan, så det har varit fredag hela veckan. ♥ Men nu närmar det sig slutet av lovet och början av en lååång, kall vinter som kommer spenderas dag ut och dag in i skolan! Bara för att jag hade sovmorgon idag så vaknade jag vid 8, såklart! Varför skulle man få sova ut liksom? Fast jag tror jag somnade om igen en stund eftersom klockan vääldigt snabbt blev 9. Jag åkte in med 9.55 bussen för att jag hade tid hos tandläkaren 10.40 för att fixa iordning plasten på min tand som gått av.. IGEN.. Jag hann även under tiden från att bussen stannade tills jag skulle till tandläkaren hann jag träffa Matilda en stund eftersom jag såg henne vid stationen när bussen kom dit. Jag gick med henne till Kvantum för att hon skulle köpa kladdkaka för att bjuda på när hennes klasskompisar kom till henne. :) Jag har saknar dig, vi måste verkligen ses någon dag nu. ♥

tand
Framtänderna är lagade, wihoooooo! ;D Nu ska jag ta det lugnt och INTE äta någon seg godis igen.. -.- Efter jag varit hos tandläkaren var jag tvungen att ta bussen till Nösnäs för att skriva ut mitt CV, eftersom jag behöver söka nytt jobb. Denna årstiden finns det inte så mycket lediga jobbtider på Baden, så tänkte att det är alltid bra med ett extra jobb & extra cash! :D Självklart funkade inte våran skrivare hemma när jag skulle skriva ut i morse så jag blev ju tvungen att åka världens omväg som tog MASSA tid för att åka till skolan PÅ ETT LOV :o Efter jag varit i skolan skulle jag möta Alex för att äta lunch med honom på Thaien. Han kom till stationen vid halv 1, så vi satte oss och åt lunchbuffén på Singhai Thai, den som ligger mitt emot chinan.. FINNS DET NÅGOT GODARE ÄN THAI MAT? Svar: NEEEEJ! Det är så sjuukt gott och nu för tiden tror jag nästan att det lever en liten thai inom mig eftersom jag tycker det är så sjukt gott & hade kunnat äta det varje dag.
Thai
Thai mat ♥♥
j&a
Jag & Alex -> Bilden är tagen i Cambridge i England! :D
maat
Dålig bild tagen med min superusla iPhone 3... Men maten är god iallafall. Lunch buffén är öppen mellan 11.00 - 14.30 på vardagar. Det kostar 79:- och man får ta hur mycket supergod mat man vill + en dricka, kaffe och kakor. :D Det är jättevärt om man frågar mig, så jag rekommenderar både thaien och chinan mitt emot. ♣
Nu bär det snart in till Stenungsund igen.. efter att jag varit hemma i ungefär en timme. Det är dags för träning! Efter träningen var det meningen att jag och några kompisar skulle åkt på en Halloweenfest, en maskerad. Men eftersom den blev inställd i sista sekunden får man väl se vad man hittar på nu.. :/ Jag såg verkligen fram emot den, det skulle bli jättekul eftersom det var maskerad och allt.. Menmen.. kvällen kommer förmodligen sluta med att jag kollar Idol med en mumsig Ben & Jerry eller godis i handen. Kommer förmodligen bli godis eftersom jag ALLTID har sådan beslutångest när det gäller att välja smak på glassen, men vi får se. Valet står såklart mellan Half Baked, Chocolate Fudge Brownie och Caramel Chew Chew, HJÄLP MIG!? :) Det är ju trots allt Allahelgona helgen denna helgen och det innebär ju massvis med mumsigt GOOODIS! :D

saknar dig med hjärtat <3

fan jag ser ju ut som en tjej på bilden -.-

Hej gumman. När jag läste din blogg idag om maskerad så kom jag att tänka på när jag och Magnus skulle på halloweenfest för några år sen. Vi klädde ut oss till två pumpor. Jag sydde stora orange pås-klänningar som vi fyllde med massa tidningspapper och så gröna tights och fula gröna toppluvor. Du kan ju se Magnus framför dig;)

Kram Ulle

hihi stolt fotograf till bilden på dig och hellohf (a) sötnosar! <3




Kom ihåg mig?