Beloved friends! :)

Idag har varit en väldigt härligt dag. Jag känner att jag varit på väldigt bra humör idag och det är nog tack vare alla underbara kompisar i skolan & runt omkring som sprider glädje och gör mig glad. :)

Dagen i skolan var lite seg, eftersom vi gick ända till halv 4 men eftersom mina vänner gör att tiden går ganska fort så är det helt okej. Det jobbiga med skolan just nu är dock att alla lärare lägger alla arbeten samtidigt så just nu har vi 4 inlämningar som ska in inom 2 veckor, läxförhör på fredag i spanskan och läxförhör på måndag i specialidrotten. Läxförhören är jag inte alls stressad över eftersom de är väldigt lätta men just inlämningarna är jag rädd att jag inte kommer hinna göra klart ordentligt eftersom jag typ inte har varken ork eller tid att fixa dem. Just nu när det är högsäsong för tävlingarna också måste jag och vill jag fokusera mest på konståkningen, men det är jobbigt när man måste hålla tillbaka lite bara för att hinna med och prestera bra i skolan! :s

Idag hade vi matte på morgonen, följt utav samhällskunskap, religion, engelska och historia. Vi hann med mycket på alla lektioner och det kändes skönt. Efter skolan åkte jag och Alex till Espresso House och tog en fika, jag bjöd han på en mudcake som ett litet "grattis på födelsedagen i efterskott" bara för att jag är så himla snäll hihi! :D ♥
mmudcake
Efter vi fikat en stund så mötte jag upp Fannii vid Stationshuset, hennes mamma körde oss hem till mig. Nu har vi pluggat en stund på specialidrotten eftersom vi har läxförhör på ord på latin, både latinska orden för våra skelett och muskeldelar. Efter vi lärt oss de mest belönade vi oss med supermumsig mat, vi gjorde kycklingsallad, samma som jag åt igår och det blev jätte gott! Nu efter att vi missade "Halv åtta hos mig" så kollade vi på Bonde söker fru istället. Nu ska vi gå ner och kolla lite film, vi tänkte se "The Shawshank Redemption" eller såkallad Nyckeln till friheten. :D ♥
Fannii
Ljus
Ha det så super bra så hörs vi imorgon! :D Kram



Kom ihåg mig?