Back too school!

Aha.. Det var de lovet, nu var detta lovet förbi och nu är det dags för några veckor till i skolan innan vi får lov igen. Julen hade verkligen suttit fint nu eftersom den är så himla mysig, med snö, lite kallt, mörka dagar, stämningen, väntan.. ALLT! Det har varit så skönt att vara ledig nu att jag faktiskt inte vill tillbaka till den vanliga vardagsrutinen med plugg, plugg och lite extra plugg. Det enda positiva med skolan är att klassen som är super bra och alla fina människor runt om som fyller upp vardagen. Vad hade man gjort på dagarna utan skolan endå? Hehe alla kompisar och så finns ju där, så om man bortser från allt stress ang plugget så är det endå hyffsat roligt. Det är ju bara ett och ett halvt år kvar till Studenten för fan hhihi! ♥
Idag blev det äggfrukost, eftersom det är så sjukt gott. Men ingen macka eftersom vi inte hade någon god hemma :/
Måste även säga att jag äntligen fått beställt BakePro och mandelmjöl nu, så jag kan testa baka mina bröd á la 1 kolhydrat! :D Hoppas verkligen de är goda nu.. Annars har jag ju slösat bort massa pengar :s
colchester
Bild sen Colchester; Johanna, jag & Alice! ♥
Idag har jag inget speciellt planerat. Bara en helt vanlig måndag verkar det bli. Har specialidrott nu på morgonen och vi får väl hoppas att Tommy kommer denna veckan så vi slipper sitta och bara vänta i skolan tills klockan är 12 och det är dags för nästa lektion. Vi har även idrott idag, hoppas vi gör något kul... Fast det förvånar mig inte om Tommy låter oss springa Beep-testet eller något bara för att retas! Idag är det Pannbiffar med gräddsås till lunch :):) SOM MIN VÄNNER VET SÅ HAR LÄNGTAT efter denna maat, något enormt, eftersom det är så himla gottt! :D Idag har vi även matte B, spanska och naturkunskap B, måndagar är låååååång och vi är living DEAD.
Menmen jag överlever nog, förhoppningsvis. Efter skolan är det raka vägen till ishallen, vi har träning 16-18! Efter träningen måste jag skynda mig hem till Halv åtta hos mig. Nu kan jag äntligen kolla på det igen efter att ha missat 3 veckor p.g.a att våran bredbandskabel var avklippt... -.-
Måste även tillägga att min iPHONE 4S skickas till mig idaaaaaaaaaag, lycklig tjej är jag kan jag lova. Äntligen äntligen kan jag lägga undan min dåliga iPhone 3 och uppgradera mig lite granna. Ni får ha en super bra dag, så hörs vi säkert senare eller imorgon! :D ♥

Diggar the pic... ;) du e la söt! <3 du får bjuda mig på dom där bröden à 1 kolhydrat nån dag :D :D




Kom ihåg mig?