AKWEKLIOEMDA, NU KÖR VI! (Y)

Afjaisae, nu är det snart dags! Vaknade för en halv timme sedan och gjorde mig i ordning för tävling. Det skulle varit så att Junior Damer startade redan vid 9 men som tur är flyttade dom oss til 10.25 och det var ju bara till mig fördel. Jag åker först i sista startgruppen, alltså kommer jag åka runt klockan 12 idag! :) Tack Cornelia för att du var så snäll och lånade ut din klubbtröja till mig, skönt att ha en nu på tävlingen.

Vi kom fram vid halv 11 igår så det blev ju inte jättesent som tur var, jag har ändå hunnit sova lite mer än 8 timmar! Nu ska jag knacka på dörren bredvid, Durans rum för vi ska gå ner och äta frukost! HOTELLFRUKOST ♥ Som förövrigt är det ABSOLUT bästa med att tävla långt och bo på hotell.
korta
nu kör vi
korta
Nu kör vi! :D

Ha en bra dag, vi hörs senare!

Lycka till min finaste! <3




Kom ihåg mig?