Tisdag - veckans pluggdag!

Sitter i fotöljen nöjd över att jag pallrat mig upp, känner hur engagemanget strömmar genom kroppen. Dock har jag ju inte öppnat upp arbeterna jag ska jobba på än, men jag har planerat att INNAN 07.40 ska blogg.se vara utloggad, likaså facebook, tv:n ska vara avslagen och historia arbetet ska vara det enda som är öppnat på datorn, bra elina! (y) Julkalendern slutade precis, den är så himla mysig iår och Charlie är ju FÖÖR söt! ♥ Jag är säkert den enda som kollar på kalendern iår av er som läser haha men det gör inget, tycker man något är bra och roligt att kolla på så ska man ju kolla på det (a) Nu har 6 av 24 avsnitt gått, men allt finns att s e på svtplay.se om man missat något! Tur för mig som missade igår, awrockja fick panik! :P

tj
tj
Måste även visa att jag hittar årets nyårsklänning, tycker den är as fin så ska förmodligen beställa hem den inom några dagar! Måste ju hinna få hem den innan det är dags för nyår också det är ju trots allt inte långt kvar. ♥ Vad tycker ni? Är den godkänd som nyårsklänning?
dress

Idag börjar jag skolan klockan 10, vi har historia och sedan lunch.. Idag serveras tyvärr blodpudding så det blir att äta så fort jag kommmer hem -.- Efter lunch har vi engelska och slutar sedan 13.10 och det är RIKTIGT gött att sluta så tidigt så jag hinner hem innan träningen! Idag kommer Oskar och hämtar mig efter skolan och kör mig även hem och hjälper mig att laga mat och även så vi hinner träffas lite innan min träning! Har så sjukt mycket att göra nu, dels plugg och läxor i skolan och sedan all träning inför SM att jag inte hinner göra något annat än att gå i skolan, träna, äta och sova! :o Men på torsdag efter de flesta arbeten ska ha lämnats in och prov ska ha gjorts kommer jag vara lite mer ledig iallafall! ♥ OJ, nu är klockan redan kvart i, och jag är fortfarande inne på både blogg och facebook så nu ska jag logga ut, vi hörs senare! Kram

Den var jätte fin! Vart kommer den ifrån? :D




Kom ihåg mig?