Julbak, julfika & julbord!

Imorse väcktes jag & Emilia av min mobil som ringde lagom till julkalendern, snäll som hon är gick hon upp med mig och kollade på den trots att hon inte kollat ett enda avsnitt - riktigt gulligt utav henne! ♥ Efter det åt vi frukost och sedan prominixade jag till Fannii där resten utav konståkningsgänget var - idag var det dags för julbak. Vi bakada kanelkatter (kanelbullar formade som lussekatter), knäck, mintchoklad, chokladpepparkakor, drack glögg och julmust & hade super mysigt hela dagen. Har fikat sedan klockan 11 i morse så nu är jag sjukt mätt men det var riktigt riktigt gott och jätte mysig dag. Ni är dem bästa i denna värld!

<3
Efter att ha julbakat hemma hos Fannii med hela konståkningsgänget idag får ett julbord avsluta dagen. ♥ Julbordet är hos företaget jag jobbade hos i sommar, jag och min bror ska iväg! Ska bli gott, dock är ja sjukt mätt efter att ha ätit både kanelkatter, knäck, chokladpepparkakor och druckit glögg, julmust och allt mellan himmel och jord! :)
<3
Kortaste inlägget på länge, men vi hörs imorgon! Kram :D



Kom ihåg mig?