I love the way your skin fit so well!

Idag har varit en fartfulld dag & jag har haft fullt upp och mycket att göra enda tills nu. Dagen började dock dåligt, jag kan ju ta och berätta var som hände denna morgonen.. Jag gick upp i tid för att kunna steka ägg samtidigt som jag skulle kolla på julkalendern men PRECIS när det börjar så hackar tv:n och det är ju så sjukt typiskt att det skulle hända just då.... Jag får panik och vill springa ner till tv:n där nere men kan inte lämna ägget inte är färdigstekt än och jag måste vänta på det -.- När ägget inte ville bli klart blev jag så arg att jag slängde ägget och stekpannan i vasken, tog en smörgås fort som fan och sedan kutade ner till tv:n arg som jag vet inte vad.. Efter julkalendern fick jag börja om med maten eftersom jag ville ha mitt förbannade ägg, så jag fick koka ägget istället och det bidrog till att jag höll på att missa bussen.. Men jag kom iväg tillslut och hann precis med bussen, tur som jag hade.

Första lektionen förstörde min dag ännu mer, hade matte som förövrigt är det TRÅKIGASTE ämnet på hela denna jord. När man fastnar på ett tal och man inte förstår förstör det hela ens dag och framför allt jag blir på så sjukt dåligt humör! Jag sket iallafall i att jobba efter att jag inte fattade.... Bästa lösningen, ja vet! Vi fick också tillbaka våra matteprov idag, fett fail att jag fick ett halvt poäng över G gränsen - det var nog mitt livs sämsta matteresultat men jag skyller på att vi bara hade 50 minuter på oss och det var inte bara jag som inte hann med vissa frågor. Efter matten hade vi samhällskunskap där vi fick skriva på inlämningen som ska in imorgon, sedan var det lunch. Idag förvånade det mig att vi hade så mycket mat att välja på! :o På menyn stod Fisksoppa men när vi kom till matsalen fanns det även pannbiffar, två sorters köttlimpa och tandori kyckling. Dock hade alla super brottom med att äta så man hann inte riktigt njuta av lyxen, men aja! ^^ Efter lunchen tog jag bussen upp till ishallen eftersom jag, min tränare och min koreograf hade bestämt att jag skulle ha koreografi idag för att finslipa programmet inför SM men när jag väl kommit dit och åkt i en timme dök aldrig Tamara upp så jag tränade istället själv i en timme och sedan traskade tillbaka ner till skolan. Min skridsko gick även sönder idag, det var lite jobbigt.. Min översta hake lossnade, men den lagar Patrik lägg så jag lämnade skridskon till han efter skolan.
k
is
Under min träning missade jag religionslektionen, men det gjorde inte så mycket idag eftersom de inte hann göra särskillt mycket! Jag kom tillbaka till skolan i perfekt tid för engelska lektionen, då jag pluggade lite på religionsprovet jag missde när jag var sjuk som jag ska göra nästa vecka! :D ♥ Dagen avslutades med en historia lektion som var riktigt seg, fick reda på att jag missat en inlämning helt som jag fick slänga ihop under lektionens gång, hhehe! :) Efter skolan hämtade Oskar mig och körde mig hem, han stannade även en stund men åkte efter någon timme för att jag verkligen måste fokusera på att plugga till franskaprovet imorgon! Nu har jag pluggat sedan klockan 5 och äntligen känns det som att jag faktiskt börjar förstå vad vi ska ha prov på - så det känns bra med andra ord!
plugg
oski
Nu hade jag tänkt att spendera resten av kvällen med att baka mitt LCHF bröd eftersom det har tagit slut och är så sjukt gott att jag MÅSTE ha mer! :D Vi hörs imorgon, om jag överlever natten p.g.a frustrationen angående provet imorgon.. awjaoeia. Puss ♥



Kom ihåg mig?