Halva SM - avklarat! :D

Korta var avklarat runt klockan 21.30, vi kollade klart på alla juniorer damer och det bidrog till att vi tyvärr missade middagen som hotellet bjöd på. Menmen.. Förhoppningsvis hinner vi med den imorgon då jag tror jag läste att det serverades något gott, men nu kommer jag inte ihåg vad det var bara för att jag skulle berätta det. Jag tävlade i första uppvärmningsgruppen, alltså gick jag på klockan 19 och åkte som nummer fem, någon gång runt 19.27! :D Uppvärmningen gick bra, jag gjorde allt jag skulle och det kändes bra inför programmet. Efteråt hann jag knyta av mig skridskorna och jogga lite för att hålla uppe värmen för att sedan knyta på i lagom tid innan jag skulle åka. Under tiden vi väntade på poängen för Olof som åkte precis innan mig hann jag göra en dubbel salchow, en dubbel lutz och en enkel axel för att bara gå igenom allting tekniskt så att det skulle kännas bra till programmet. Även denna tävlingen blev det ett personbästa och jag fick ÄNTLIGEN över 30p - jag fick 30.06 & förra tävlingen fick jag 29.99 så det var ju en liten förbättring! :D

Efter Juniorer Damer var klar åkte vi tillbaka till hotellet och bytte om sedan gick jag och mamma med Helena och Duran när de skulle äta. Det blev en Italiensk restaurang på Lilla Torget som hade supergod mat! Båda var super nöjda och tyckte det var jättegott. Jag och mamma var fortfarande mätta efter Thaien vi åt till lunch så vi tog en tallrik med Italienska delikatesser och delade på, det var typ korvskivor, italiensk skinka, pesto etc som var riktigt gott och framförallt lagom! ♥ Klockan blev mycket och vi prominixade tillbaka till hotellet, gjorde oss i ordning och nu ska jag sova. Är jättetrött trots att jag hann med en powernap innan vi åkte till ishallen förut, måste upp imorgon för jag längtar redan till hotellfrukosten! Clarion är kända för deras bra hotellrum och deras goda frukost och middagsbufféer så morgondagen ser jag fram emot.
aa
Visst är mitt hår lika fint efter man tagit ut alla hårspännen ur håret som innan? Aha! :) Imorgon har vi två träningar inför långa under dagen, jag tror första träningen var 13.55 - 14.35 och sedan 17 något. Det ska bli kul, dock hade det varit skönare att ha träningarna tätare så man hade mer ledigt hehe menmen, jag ska inte klaga, jag får ju träna iallafall! Sen åks långa inte förens på lördag så imorgon är det ingen tävling för mig, bara träningar. Hoppas ni har det bra hemma i skolan, nu ska jag kolla på mitt åk som mamma filmade sen ska jag sova! Måste även säga tack till alla ni söta som kollade när jag åkte och har skrivit massa söta saker (ni vet vilka ni är) och ni ska veta att ni är så sjukt söta och jag uppskattar det HUR mycket som helst! Ni får mig att kämpa, ni får mig att vilka göra bra ifrån mig för ni får mig att ha något att kämpa för! :D Puss på er! Take care ♥



Kom ihåg mig?