DAYS BEFORE CHRISTMAS!

20 december är redan här - nedräkningen är igång och det är 4 dagar, BARA 4 dagar kvar tills det är julafton! Helt sjukt var fort tiden går & vi kommer inte veta ordet av förens julen är över och det är dags att ta ner allt pynnt och välkomna 2012 - ett nytt år med många nya möjligheter. Jag kommer tänka tillbaka på när jag satt här i skolan, vid den här tiden på julafton och tänka hur fort tiden faktiskt går eftersom det förmodligen är det enda sättet för att faktiskt förstå att allt går väldigt fort & att man alltid ska ta vara på all tid man har tillsammans med sina nära och kära. :)
s
Idag började inte skolan förens 10, lyxiga tisdagar som vi har & slutar vid 13. Dagen består endast av två lektioner varav en är lektion och en är film hehe inte särkillt jobbigt vilket är riktigt skönt! :D Dock är det fisk bonjour till lunch idag vilket förstör allt. Det är sista dagen i skolan då borde väl änna mattanterna fixa lite mysigare och framförallt GODARE mat? Om jag hade varit mattant hade jag velat göra det lite extra den sista dagen men nejnej, varför ska skolorna få god mat innan avslutningen? Det kostar ju pengar -.- Efter skolan idag ska jag träffa Martin en stund - jag har inte träffat honom på jätte länge så det ska bli kul. Jag måste även till torget och shoppa lite eftersom jag är supersugen på det hihi. Sen ska jag hem för att äta mat innan det bär av in till Stenungsund igen för att träna! :D



Kom ihåg mig?