T H E W O R L D S G R E A T E S T..

Nu har jag bestämmt mig för att jag ska vara mer aktiv, jag vill ha mycket med bilder. Jag känner att min blogg börjar bli lite tom och det är för att jag aldrig har tid att ta olika bilder! :-( Från och med nu är det ändring med detta, nu ska kameran med överallt!

Nu ska jag åka iväg och äta mat med familjen och farmor eftersom vi ska fira morsdag. I nästa inlägg kommer massa bilder från klassresan. Kram

klassen
Copyright by Matilda Harming.

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Svar: Ledsen för sent svar /:,

- Grillat är det bästa som finns. Älskar maten och älskar känslan. Det är underbart! Det är sommar <3

Svar: Hahaha! Helt sant! Det skall jag bannemej göra i sommar ;D Jag mår bara bra! Hur mår du själv? =)

sv : Yes ;) <3

ja den passade :D blir nog till avslutningen :D

fin blogg (; allt bra ?



tröjan med hon i peace märket, vart kommer den från ?

Sv; Ja visst gör den! i en iphone har man ALLT man behöver! haha :D

Sv: jag har "animerat" den i photoshop :)

Sv: har du en iphone? :d

Ohh tack söta du! Va glad jag blir <3

jaha den va grymt snygg tröja:D

allt bra? :)

Haha jo precis :) jo det ska jag, samma dag som avslutningen drar jag utomlands, till de fina stränderna i turkiet ;) längtar! Gör du något kul då? :)

Jo det är toppen här också :D

<3

Svar: Sounds good! Men har du några planer för sommaren då? =)




Kom ihåg mig?