Soliga dagar är det bästa som finns!

Sitter ute på studsmattan med hög musik i solen och har det underbart! :)
Måste säga att min mobil knasar, så just nu kan ingen nå mig där! :/

Just nu är jag JÄTTESUGEN på glass... Men jag orkar inte gå in & hämta :-P
Nu måste jag fortsätta plugga, ha det underbart puss! :*

Elina

eelina

Sv; Jadå det gör det, imorrn ska jag shoppa med min mamma, sedan ska jag umgås med vänner, pojkvännen och njuta av solen! Vad ska du göra nästa vecka då ? :)

Allt är bra med mig =)

sv: Ja, det är inte kul...:/

haha okej ;p

jadu, jag ska iväg på konfaläger i helgen, annars vet jag inte ;) själv?

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

svar; okej skönt!:D

Kram

Sv: Skolan och träning =)

Själv? <3



Kram!

Svar: jag hade ju tänkt börja idag då va, men då får jag ju reda på att jag slutar 22:00. Surt! :( i veckan händer inte alls mycket. Ta det lugnt bara ;) själv då?

Haha, låter inte allt för kul;)

sv. härligt!

jag tror dock inte att jag ska se den på premiären.. ska se den lite senare.



orkar dock inte vänta men :$

Tack du, kul att höra :D hur är allt med dig idag?

verkligen underbart med soliga dagar! ser ut att äntligen bli en sån här idag:)

sv: åhhh gud vad kuul! :D jag vill också!! :D:D

kram

Hoppas du får en super mysig helg!



Kramis




Kom ihåg mig?