Jääävla header, jag blir så sur...

Är det någon av er som bloggar på blogg.se som har temat Arthur?
Jag fattar INTE hur man får in sin header ;o
Jag hittar inte koden "NavHeader" inte någonstans..
Jag är i stort behov av hjälp! Vem vill ha en blogg utan header liksom? ;o

Jag skulle ändra EN färgkod på min blogg igår och då förstördes hela bloggen och den gick tillbaka till standardmallen.. Det har hänt en gång tidigare och det är lika jobbigt varje gång!

ssha

baaad times

Btw: Gossip Girl idag :D
Xoxo Elina H.

kanske ta en helt ny stilmall och börja om allt. Byt ut headeradressen till din egen adress som din header ska ha.



och jo allt är bra här:) Hoppas det är bra med dig med.

kram

sv. okej!

jode har jag med ;)

Eve

Det är därför man använder blogspot. (H) hehehe :d

Sötis kan du va :-) koder är krångliga assoo!

Svar: Oj oj, sent svart! Förlåt ^^

- Jag har kommit igång! Jag har sprungit en gång hittills! Haha, men jag mår bättre i och med att jag faktiskt har tagit mig ut :P

- Jag älskar barn! Jag hade superroligt i helgen när jag var med mina systersöner! Kika in på bloggen och kolla på bilderna ^^

- Ha en fortsatt bra dag :)

prova att byta tema? lättare att designa om den då :)

kram

Svar: Jag trodde den skulle vara bra och det var den hihi ;)



Super fint blev det med dom ljusa färgerna ;D




Kom ihåg mig?