ffreakysunday.. äntligen har jag badat (y)

Vaknat upp hos älskling! Igår åkte jag och Fanny moppe till Kungälv till träningen, jag fick lyssnat på min nya musik som jag ska åka till i långa. Den var superbra! (y) Sen åkte vi och hälsade på Farmor som ligger på Kungälvs sjukhus, hon mådde mycket bättre nu! Hon har fått en stroke, men överlevde jättebra! <3 ily (L) När vi hälsat på farmor åkte vi till Maxi och köpte glass. Då mötte vi våra tränare haha ^^, Men det tyckte det var bra att köpa glass eftersom det var så varmt! Vi satt ute i det underbara vädret och åt glassen, sen började vi åka hemåt. På vägen hem uppfann vi "Glassträdet i Kode" hahah. I det trädet hängde vi upp alla glasspapper som självklart var Fannys ideé hihi :-P Efter det åkte vi hem till Fanny och packade hennes badkläder! Vi ringde jimse för att fråga om han ville med och bada, han var i Getskär så vi åkte ner dit. Där spelade han volleyboll med sina 3 kompisar, så vi var med en stund & jimmy badade. :-) Sen tog vi mopparna hem till mig, åt och tog på oss badkläder. Sen kom Jimmy och hans kompis till Bastevik och vi badade och grillade. Sen åkte jag till älskling och sov där! :-D Nu ska jag snart dra hem och fira pappa för han fyller år imorgon! Ha det underbart, puss!

Svar: Ja det är alltid kul! Ja visst skulle det vara snyggt med ljusare färger. Men du bestämmer ;)

idag:)

inte för att klaga, men din blogg är väldigt rörig ;p haha, hittade inte vart man ska kommentera, så fick klicka till senaste inläggen ;)

sv: Jaa....:/



Jag mår super! Här är det asvarmt, har varit det i typ en vecka!^^ sj?

tack ! :) Din blogg var ju också lite frään.

pluggar typ. :p

aww

tkr du har lite för mkt fär ger just nu :P



de e bra, sj ? :D

Svar; tack så mycket :D

Jag mår bara bra :)

Du då? :)

aww

härligt:)

Svar; härligt att höra :)

Gjort nåt kul i helgen? :D

- tack jag mår bra,själv?:)

ema

allt bra med dig idag? =)

kram

sv: Haha, okej! ;]

USCCHH!

ema

jo de e bra med mig, vad ska du göra idag då ? =)

kram

- skönt att höra:)

Svar; åh, mysigt :D

Jag har mest bara tagit det lugnt eftersom jag inte är hemma & inte känner nån ^^,

Men ja, jag har typ promenerat, tittat på tv, pluggat körkort :)

sv. nu funkar den ju :D:D

Så bra :D.

Åh tack :}!

riktigt jobbigt är det... :((

BADA!! Underbar dag :D har alltid gymt roligt med dig elina :D måste göras om ;) <3




Kom ihåg mig?