Deeenmark, here we come!! :-D

Om 10 ½ timmar drar 9B1 till Danmark över dagen & sen åker vi tåg över till Malmö. Vi kommer att sova på vandrarhem i Malmö + att vi ska köra Laserdome + femkamp! Kommer hem på fredagkväll någongång.. Jag längtar sjukt mycket nu, det känns som det kommer bli kul eftersom detta är våran första klassresa med denna klass. Jag tror som vanligt att jag packat för mycket saker, men det gör jag alltid så jag börjar bli van. Dock brukar jag alltid glömma viktiga saker, haha! :-P

Jag hoppas verkligen att det blir bra väder imorgon, sol hade varit underbart!
Ni får ha det underbart här hemma!! c",)
Jag vet ej när jag kan blogga nästa gång, kanske på tobbes data :-)

dk

dk

dk

Kram Elina!

Svar; ja, det var riktigt lätt :p

Traktor = respekt ;)



Roligt med klassresa :D

Hoppas att ni får det roligt :)

Hej sötnos!



Gissa vad jag har köpt :)



Kram!

längtar!

De går int, att int ha skoj! :)<3

Hoppas ni får det trevligt! :D

haha tack så mycket:)!

Sv; Lyssnar på musik :) dd?

Ha så kul! =)

Jag rekommenderar designadinblogg :) där står det allt!



Tack du, det är bra med mig hur är det själv?

Sv: Frös du inte ihjäl? kan inte varit många grader i vattnet ! :o

sv: Tack :) <3

Den lär bli bättre när jag får lust att blogga igen :)

(Förlåt för seeent svar)

ursäkta för sent svar. men bloggen har hakat efter lite. nu ska jag ta tag i det hela och försöka uppdatera och svara på kommentarer så gott jag kan. kan ju börja höra så allt är bra med dig? :) sedan önskar jag dig en fortsatt fin söndag..



kramar!




Kom ihåg mig?