DARLING; YOU ARE THE ONLY EXCEPTION! ♥

Sitter och försöker plugga Hemkunskap.. Vi har ekonomiprov på onsdag! Jag är för trött för att plugga så jag sitter bara inne på andra sidor på datorn så jag kommer ingen vart... Som vanligt med andra ord :sss Det var gött väder idag, dock lite blåsigt. Självklart blev det sol idag eftersom jag packade väskan full med regnkläder för jag skulle åka moppe till skolan. ♥ Idag gick vi lång dag, segt som vanligt.. Efter skolan gymmade jag med Fanny och sen åkte jag till golfträningen som faktiskt gick förvånandsvärt bra idag, trots att det var närspel (y) Snart kommer jag lägga upp en as rolig video på Fannii på facebook, jag kan inte sluta skratta åt henne! Hahha :*
Nej, nu måste jag verkligen plugga, vi hörs! ♥

mums
Någon som håller med att Chace Grawford är sjukt snygg? :o ♥

Ha det underbart!
xoxo eelinaelina

JOHANNA "gå åt fel håll" BOGREN påstår att hon
 är snyggast och bäst i hela vida världen! <3
Håller vi med? ehmmm.. okeråå! Låt gå för denna gången! :-D
gas



Jag vet inte om jag godtar den texten.

Men jag får väl göra det iaf, för att vara snäll mot de som är mindre. Jag ska bara skriva hur bra du är nu. Så här kommer en dikt som visar hur mycket jag saknar dig redan.



Jag känner hur jag söker din blick och du min

Det säger bara klick och jag är din



Du anar säkert mina känslor för dig

jag önskar du känner samma för mig



mitt hjärta bara för dig bankar

jag hoppas jag finns i dina tankar



Jag vill så gärna att det ska bli vi två

men vet precis som du



Att det kanske inte kommer att förbli så

men man kan ju hoppas ändå!

Jag känner hur jag söker din blick och du min

Det säger bara klick och jag är din



Du anar säkert mina känslor för dig

Jag önskar du känner det samma för mig



Mitt hjärta bara för dig bankar

Och jag hoppas att jag finns i dina tankar



Jag vill så gärna att det blir vi två

Men vet precis som du



Att det kanske inte kommer att förbli så

Men man kan ju hoppas ändå



DU ÄR BÄST

Svar; jag är i Hallsberg & bor vid Östersund :)

Ja, bilkörkort :p

Jag skrev in mig på körskolan alldeles innan jag åkte på praktik för att jag skulle ha nåt att göra på kvällarna, så jag har inte gjort nåt annat, har ingen aning om när jag ska göra teoriprovet & inte körningen heller, har inte tagit en enda körlektion än, men hoppas att jag har körkortet inom en månad :)

sv. de är bra! kom just hem från gymmet, själv? :)

sv. okej nice :D

nja, skola sen på fredag är det temadag, eller vi har det hela nästa vecka med. sen är de väl bara som vanligt :) själv?

Svar; jo, jag vet :)

Jag har både moppekort & traktorkort, men när jag tog moppekortet var det inte lika svårt som nu ^^,

Men traktorkortet & bilkortet är precis samma teori & det är nog moppekortet typ också :p

Utom fordonsfrågorna ^^,

Men jag hoppas att det kommer gå bra :D

ja converse är bäst :D har du fått ordning på bloggen nu elle? ;)

hej sötnosss:) Jodåå sjäälv :)

Svar; ja, det är sant :p

Men är det typ uppkörning för moppekortet också nu? :p

När jag tog det körde vi i grupp, turades om, & så fick vi köra olika "övningar" tills vi klarade det ^^,

Jag har kört traktor i ganska många år eftersom jag bor på en gård på landet & gör eget hö osv till våra hästar ^^,

Men när jag gick i ettan (går i tvåan nu) körde vi traktor en gång i veckan & det var också där vi var tvungna att ta traktorkortet eftersom jag går på ett naturbruksgymnasium :p

Jag sitter i skolan :). Själv?

svar; jag mår bara bra, själv? :D

tack, bal på torsdag och klassfest på lördag är det som händer i veckan :) SKa du göra nåt kul?

Jag mår bara bra :D sjdå?

haha, men nu tycker jag att det ser bra ut :D

haha, men nu tycker jag att det ser bra ut :D

Tack :)

Bloggar lite, själv?

Och jag håller med!!!

skönt :D jag har precis prövat min nya klänning!

Jag håller med om att han är snygg :) haha

Fin blogg! Vill du tjäna pengar på den? Kicka på min länk: http://itzabell.devote.se/blogs/4927620/saa-tjaenar-du-pengar-.htm



ha det bra!




Kom ihåg mig?