Bad time--s, punkt punkt punkt

Jag hatar att vara sjuk, det är något av det sämsta som finns. Man borde inte kunna bli sjuk av att åka moppe... Visst, om man fryser är väl en sak.. Men om det blåser trots att man inte fryser borde man inte bli sjuk!!Och förskylning.. Varför ska det ta så lång tid för den att försvinna? När det ena försvinner t.ex huvudvärk så kommer ngt nytt fram, t.ex halsont. Det är helt jävla onödigt med sånt för vem har tid att ligga hemma och löka? Inte jag iallafall.. Jag har varken tid, vilja eller ork att ligga hemma hela dagarna! :-O

Ska till Tyringe på Tisdag, på Ungdomslyftet & vi ska träna med landslaget för första gången och då vill man ju såklart inte vara sjuk.. Jag har tagit det lungt i typ 4 dagar nu och det blir inte bättre.. Jag fryser hela dagarna och vaknar typ upp svettig. Är slö och trött hela tiden och har kommande och gående huvudvärk! Jag orkar inte vara sjuk mer, för nu börjar det bli sommar också! Om man tänker på dagen som var igår då såklart! (y)

Btw; Folk som har träffat mig vet nog redan om detta ... Men det är fult så jag måste säga det! :-D Hahah jag tog brun utan sol i förrgår och så såg det inte ut att bli något resultat,eller det såg inte ut att bli någon skillnad så jag tog på ett  lager till. När jag vaknade upp dagen efter var jag helt gul/orange i ansiktet och det sitter hur hårt som helst.. HAHAHAHAH XD Alla som träffar mig skrattar åt mig.. Inte kul, hoppas det går bort snart annars kommer jag skämmas ihjäl i veckan, ehe...

Superkvalitée på mammas webbcam ;) Hahah!
hehe

Ha det underbart! Kram :-)

fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffilip

Tack, så glad jag är att du tycker det:D

morot elina :D




Kom ihåg mig?