Måndag, Tisdag & ÄNTLIGEN SOL!

Så, nu ska jag börja uppdatera ofta! Eller iallafall försöka.. c",)
Idag är det tisdag och vi hade nationella proven i engelska på förmiddagen.
Jag trodde det skulle vara svårare, men det var helt okej!
På lunchen tog jag och Matilda lite kort och sen hade vi idrott.
Vi visade upp våra hopprepsprogram som jag filmade, de kommer upp på fb! (:
Slutch trillade och jag höll på att garva ihäl mig! Hahah (:

På matten fick Jag, Matilda och Slutch öva på "What if" som vi
ska sjunga och spela efter föräldrarmötet ikväll. Björn ska också sjunga
och några ska dansa och det blir även en hopprepsuppvisning! <3

Sen höll jag på att missa bussen p.g.a sega tanter i coopkön!
Jag hatar att när man har skit bråttom så ska alla i kön sega... :p
Men jag hann tillslut, efter en del springande! :D
Nu har jag skrivit på HK inlämningen, den är nästan klar!

Igår var det långdag och det hände inget kul.
Efter skolan skulle jag stanna kvar och vänta på att moppekursen
skulle börja. Nu ska jag äntligen ta mopedkörkort.
Den började 16.30 och slutade 18.40. ((: Vi gick igenom en massa saker
och på söndag ska vi ha manöverkörning & det kommer nog bli kul! :p

Här kommer bilder från skogen med Matilda! (: <3
Jag och älsk

hallodö

new pic

mhh:*

Det är så sjukt gött väder just nu. Visst det är kallt men att solen skiner är ju så gött!
Dock har jag blivit förskyld igen! :/ Menmen. That´s life! :p

Ha det underbart!
Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre! <3

Kram Elina.

Du är så jävla sjukt söt gumman :D <3

Tack sötnos, du är sötare! :D




Kom ihåg mig?