LIVIN' DEAD! C",)

Helgen sprang bort med en väldans fart och nu är vi redan inne i en ny vecka. <3 :)
Det börjar närma sig påsklovet nu, det är gött. Dock har vi många prov innan och t.o.m efter :/
Så även om man längtar sjukt mycket till ledigheten så finns det mycket att göra innan vi kommer dit.

Idag var det skola, långdag.. Dagen var faktiskt ganska slapp.
Vi hade mentortid, so, klassråd, svenska, matte och slöjd :)
Efter skolan gick jag en bit med Beata, jag följde henne en bit eftersom jag inte
hade ngt annat att göra. Det var trevligt att prata med dej, det var ett tag sen vi hade riktiga snack ;)
Klockan 16.30 var det den 3:e teorilektionen på mopedkursen. Sen har jag bara 1 kvar,
3 körlektioner som jag ska boka så fort mitt förarbevispapper kommer tillbaka.
Sen är det sluttest och jag får mitt körkort (hhhhh) (L)

Klass 9b1:s raster!
På bild: Slutch, Lollo, Matilda, Anna och Sofia! <3

Mongo

Just nu längtar jag så sjukt mycket till sommaren!
Det är så gött att vakna på morgonen av att solen lyser in i rummet, gå ut och 
hämta posten i bara pyamas, äta frukost ute på balkongen, ta på sig badkläder & åka och bada!
Det var så gött i söndags när jag hade mopeduppkörningssak!
Vädret var toppen, det var varmt och as skönt. Hur mer perfekt kan det bli?

Nu hade det varit gött att bli klar med mopedsaken så jag kan få ut och åka!
Jag langar en bild på världens snyggaste moped!
Yamaha Aerox, Rossi Replica! <3333
MOPPEE

Jag saknar er mina underbara vänner!
Line, Lea & Vanessa! Jag längtar sjukt mycket tills ni kommer <3
Jag saknar er

KRAAAAAMIIIZ, HARE UNDERBART! ((:
ELLLLINA HAGBERG! <3


Här har du din kommentar nu när jag läst din blogg som jag inte har de minsta samband mä men okej, bra skrivit ;P

Bye!

Saknar dig med gumman :( <3

<3




Kom ihåg mig?