Kort svenska lektion, datasalen dirr!

Nu har vi en kort svenska lektion & Janette är inte här så vi har Staffan! :D
Lektionen slutar 10 över, så det är 30 minuter kvar. :-)
På matrasten ska jag & Matilda till musiksalen och spela och sen har vi matte och idrott.

VI SKA HOPPA TRAMPETS IDAG IGEN, vi gjorde det i fredags med ((:
Wiihi..
Jag har as mkt träningsvärk i benen idag, det är helt sinnes.
Fick det efter att jag var ute och sprang. Så nu kan jag knappt gå i trappor, hihi! (a) 
Efter skolan ska vi ha sista genrep innan uppvisningen, jag hoppas verkligen att det blir bra nu.
Jag missade ju träningen igår så jag har inte sett alla program som är klara.
Efter träningen ska jag vara med matilda, vi ska på ku och ha gympa.
Sen ska hon sova hos mig tills på lördag. Ska bli kul för det var ett tag sen :p

Elina över, elina ut!
Sha :)

jag tror att det kommer att bli ypperligt kul denna efter middag och afton! :)

Du vet att jag ÄLSKAR dig :D <3

hejhej! :DD




Kom ihåg mig?