Föräldrarmöte,sång & dansuppvisning!

Nu kom jag precis hem från skolan! Det var föräldrarmöte från 18.00 till 18.45, sen var det våran tur.
Jag måste verkligen säga att Björn var sjukt modig som vågade ställa sig helt själv och sjunga.
Han sjöng Suspicious Minds med Elvis Presley och var huuuuuuuuur söt som helst! :D <3

Öppningsnummret var "Beyoncé - Singel Lady" som Jag, Sofia, Oscar, Anna, Matilda & Beata dansade till.
2a nummret var "Prince - The Bird" med Lollo, Sara och Slutch! :D
3e nummret var "Cookies'n'beans - What If" - Jag, Matilda och Slutch sjöng.
4e nummret var Björn som sjöng "Elvis Presley - Suspicious Minds." 
5e nummret var "Cidinho&Doca - Rap das armas" Hopprepsprogram av Anna, Matilda, Sofia, Anna & Oscar.

Sjukt rolig kväll & jag tror vi fick in en del pengar! <3 ((:
Vi ses imorgon classmates!

Bild på Björn! :D
Björn

Kram Elina.

Björn är söt




Kom ihåg mig?