Det var det, ännu en helg förbi! :/

Nu är det söndag kväll igen, helgen är över..
Som den alltid är vid denna tiden. :/ Hade varit sjukt härligt med en dag ledigt till!
Vi har inte haft studiedag på jättelänge, vart har den dagen tagit vägen? ((:


Idag hade jag "Manöverkörning" på Borealis parkeringsplats!
Vi åkte dit kl 13.45 och var klara 15.10.
Vädret var toppen och det gick jättebra, det var faktiskt väldigt lätt!
Man skulle köra sick-sack mellan koner som stod i rad med olika meters mellanrum,
sen skulle vi köra gasen i botten och bromsa, det var kul!
Efter vi kört samma bana typ 10 gånger och fått klämm på mopeden skulle vi skjuttsa
Jag vet inte vad hon hette som jag skjuttsade men det gick iallafall också bra! :D <3

Efter det körde mamse mig direkt till spegelsalen på Sundahallen.
Där gick vi igenom alla uppvisningsprogram och alla danser så det sitter tills på lördag.
Det var också kul och det gick bra. Vi dansade i 1 och en halv timme och nu är nästan allt klart.

Michelle hängde med hit en stund efter. Vi åt, kollade på gossip girl, cougar town och desperate housewives.
Nu har hon åkt och vi har familjekväll hemma, yihooo veckans höjdpunkt! :D:D<3
Vi kollar på någon jätteknäpp film :p Den är sen 1998 eller ngt, fast den är sjukt rolig. :D
Imorgon är det skola & sen uppvisningsträning hela veckan! :D

Bild sen grillningen & körningen på Hällungen förra helgen! :D<3
Jonas och Tom!
COOLING

Ha en underbar vecka!
Tagga för nationella i engelska på torsdag ://////

xoxoo elitelina!<3

jag skulle glädjas av att få joina dig på dig schhuut najs fyrhjuligt och det är möjligt.




Kom ihåg mig?