Det bästa på hela veckan.. HELG! <3

Nu är det äntligen helg, denna veckan har faktiskt gått riktigt fort.
Just nu älskar jag vädret, det är så gött när man vaknar och ser att det är sol ute.
Inatt sov jag hos Chrille, sjukt mysigt. (((: 
Vi vaknade ganska tidigt i morse faktiskt, jag trodde vi skulle sova länge.
Vid 12 gick vi till matida, för att hämta en hatt och en Michael Jackson handske.
Det var sjukt halt över berget, så det tog sin lilla tid att komma fram med andra ord ;-)
Men jag fick låna hatten och hansken och dem är sjuuuuuuuukt coola.. Speciellt hansken för den GLITTRAR, yey! (y)

Älskling i 7an ;-) <3
Sjukt söt säger jag bara!
sweeeeeeeet

Jag kom för tidigt till ishallen idag med ;s
Jag trodde träningen började halv 4 men det var visst halv 5, hehe ^^
Menmen.. jag stannade i ishallen, men nu kommer jag inte ihåg vad jag gjorde under tiden..
Det var skridskoskola först & sen hade vi uppvisningsträning.
Idag var det genrep med alla kläder vi ska använda i de olika programmen.
För att se så vi hinner byta om och allt emellan de olika programmen.
Äntligen ser programmen ganska bra ut, vi börjar få till det.
Det är ju på tiden nu eftersom uppvisningen är redan nästa vecka!
Det ska bli väldigt kul att visa upp den!

Imorgon ska jag ha min första "Körningslektion" med moppen.
Det ska bli kul, hoppas jag inte failar xD Tänk om man helt plötsligt inte kan köra :ss
Hihi, då fnissar jag åt mig själv! :-P Sen blir det att sticka direkt till danslektion i spegelsalen.
Vi ska gå igenom alla danser till uppvisningen så de sitter.
Så alla kan och gör allting samtidigt, så ni inte skrattar åt oss! :-D
Efter allt det så ska jag träffa Amanda en stund tror jag & det kanske blir att hon sover här med.

VÄDRET UTE ÄR SÅ HIMLA GÖTT JUST NU! (:
Jag längtar bara MER och MER till våren & sommaren!
Bild på
Clara, Beata, Matilda, Anna, Eve, Jag & Morris! :D<3
Jag är jätteavundsjuk på Clara just nu.. Hon är i FLOOORIDA! :ooo
LÖVE YOU

Snart är det dags för en ny: Girl's night out tycker jag! Vad tycker ni? (:
På bilden: Clara, Beata, matilda, Sofia och Jag! <3
LÖVE YOU

du och christopher är otroligt söta tsm !

SV: Ja det var vi men vi fuskade lite och tog en genväg :P

Jag saknar dig med :(

kan inte du ta och komma hit på påsk lovet :D

Tack felicia! :D

Vanessa... Jag ska till fjällen då tror jag. men om jag inte ska dit kan jag nog komma! :D

schhhuukt sött!




Kom ihåg mig?