Alla inblandade måste kommentera!

VILKA HAR VARIT UPPE I NORUMSBORG & KOLLAT PÅ MICHAEL JACKSON ON ICE? :D<3
Alla ni som varit och kollat på våran uppvisning måste säga vad ni tyckte. Det är ett kraaav :p
Vi vill veta vad som kan bli bättre och vad som var bra, också det som var dåligt!!!

Vi måste höra era åsikter för att vi ska kunna veta vad vi behöver förbättra tills nästa år.
Tack på förhand! Btw: Bilder kommer på lovet, är för trött just nu! :P

Ha ett trevligt lov, kram..
Elina!

Allt var bra förutom att Anthony och hon bruden var med som skulle köra sin jävla skit. Johan var perfekt och han skulle gjort allt själv! Annars var allt bra!

Allt var bra tyycker jag med:) du va duktig! <3

Haha, då skriver jag här med! (A) den var bra och du var grym :D

bättre en att ha lektion;)

du var jätte vacker på isen mer kan jag inte säga

Ekman du är så tyken.. du borde få stryk! :o

Hahha härligt Carro, tack :D

Kan det bli bättre? Du var jätte duktig Elina =D

Mongolars... Du kan dansa själv istället :p

Ehm.. ah jag träffade några gamla getter från Stora höga så ja, man ska inte klaga. ;)

Och du var nog bäst på isen av det jag såg. :)

Håller helt och hållet med ekman! men visst va det ganska tufft :]Lycka till te nästa år då!

Grymt förutom den killen som dansa, han va långtråkig! du va bra!

Så lite så, haft en bra dag?




Kom ihåg mig?