Inte okej, elina!

Hahha förlåt att uppdateringen inte är så bra
men jag ska bättra mig. Början av 2010 har 
sprungit iväg med en väldans fart.


Imorgon är det dags för skolstart igen
som både är positivt & negativt.
Jag vill ha lov för det är så jäkla gött
men ändå gå i skolan & träffa kompisar.
Till våren är det dags för nationella, jag vill inte.
Plus att ja inte valt gymnasium än, hjälp.
JAG VET INTE VAD JAG VILL GÅ! :O 

För några dagar sen var jag med emilia.
Vi åkte på Hällungen från halv 9 till 2
efter det var mina tår rent ut sagt döda! (:
Hahha men det var väldigt värt. Det kommer bilder från det!

Igår var jag och Jimmy i Uddevalla och var tränare för Fanny & Amelia
som tävlade. Det var kul och gick bra för båda två trots att Fannty
var universums nervösaste människa. Resultaten blev skapliga men
eftersom ingen av dom har tävlat på ett helt år tar det ett tag innan man får
in känslan av att tävla & att man inte behöver bli nervös.  (y)
Idag bakade jag på morgonen, en ny kaka jag aldrig bakat förr, dom blev
jättegoda, bra elina! Sen var jag med Alicia och vi såg på Ugly Betty! :D

JAG ÄLSKAR SERIEN, den är värkligen bra och har ett bra budskap!
Jag kollar sesång för sesång så nu måste jag slå
Olivia en pling så nästa sesång kmr! :D
Förövrigt mår jag bra, men saknar många av mina vänner! :/
Nu kommer maaassa bilder, enjoy! :D

Jag och Emilias hand på sjön! <3
emilia

Elina (L) Emilia, visst är vi söta? (a)

emilia

Denna bilden blev ja nöjd med! :D
emilia

Baby, du är sötast! <3
emilia

Vi skottade en liten bit, det var aaaaaas jobbigt.
Men vi lyckades, det blev en sjukt rolig dag!

emilia

Eh.. ah, KALLT! :ooooo
emilia

Elina & Emilia 4 lajf.
Emilia... ta ditt ansvar som socialfall & håll låg profil! ((:

emilia

NU KOMMER DET NÅGRA KONSTÅKNINGSBILDER! :D

Elin Hallberg
elin

Ida Amborg
ida

Amelia Sjöstrand
amelia

Cajsa Nordin Andersson
cajsa

Ha det bra, lägg en kommentar!
Elina <3


PS... Svahn tycker han är bäst! pff, inte sant! :p


Ere visst det Elina tycker att jag e bäst och kan inte leva utan mig, hon ljuger bara =D

HAHA, jag är typ en kräfta :D

hahaha, fule :)

jag saknar dig din fis <3




Kom ihåg mig?