The studio, modelpictures!

HEEEEEEEEEEEEEEELLLO! :-D ♥
För ett tag sedan fick jag ett samtal från Stockholm på mobilen.
Det var TheStudio som ringde och sa att en av mina kompisar hade förslagit mig att komma dit, så hon frågade mig om jag ville komma och bli sminkad & fotad. Det läte jättekul så jag och michelle bestämde oss för att åka dit Tisdag den 17:e Augusti.

Det var verkligen HUUUR kul som helst, för fotografen var så sjukt go. Han vísste vad han gjorde och han gjorde det as bra. Han visade hur man skulle stå & han bjöd verkligen på sig så att inget blev stelt och tråkigt! :-) Först var både jag och Michelle nervösa för att vi trodde att man skulle komma på poser själva. Men tur var så sa han till hur man skulle stå. :-P Vi fick - stående - sittande & spegelbilder med olika ljus. Vi fick faktiskt också ta några bilder tillsammans! :-D ♥

För dom som får samtalet.. Jag tycker ni ska åka dit. Det som är minde bra är ju att bilderna är as dyra, de kostar fan 275:- styck.. Om man inte köper flera. Det finns ju olika paket som t.ex 10 bilder för 1600:- och lite sånt! ;-)

Jag köpte 3 bilder.. Here they aare! :-D
thestudio

THESTUDIO

THESTUDIO

Skriv gärna vad ni tycker!
xo xo Elina

Sweeet :D

skit snyggga blider elina;*

Sv: Hejsan! hehe tack så mycket. gjorde den, som det står på, bara för tillfället för att min andra försvann :S.



Dina bilder var riktigt fina! Mycket vackra! :)'

kram

sv; tack tack så mycket! :D



måste säga att bilderna i detta inlägget (antar att det är du) Dom var riktigt fina! :D

sv. jo vist är hon "D

guuud va söööt<3<3<3<3

fina! var kommer den vita och röda klänningen ifrån? :)




Kom ihåg mig?