Ojojoj, här var det dött!

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för seg uppdatering. Jag har varken haft tid eller ork för att blogga på hela sommaren! :-( Nu har jag jobbat i 3 veckor + läger och ännu mer jobb, men nu ska jag försöka börja igen. Iallafall uppdatera lite då och då, jag kan inte lova att jag skriver ett inlägg varje dag men jag ska bli bättre. :-D ♥

Nu är första veckan av Stdlägret avklarad, idag var det periodpaus & imorgon drar period 2 igång. Period 1 gick ganska bra och var väldig rolig. Träningen går bra, dock är maten inte så god! :-)

Jennifer

Denna veckan kom Olof och hälsade på. Jag har saknat henne enormt mycket! Madde skulle också kommit men hon dissade oss för Cypern! Olof var iallafall här tisdag-onsdag & sov hos mig. På tisdagkväll badade vi med Jimse, Fidde, Kenny och Michelle. Det var fett mysigt, men nu har hon åkt hem & jag har tråkigt ♥

mums

Nu har Nicky kommit hem från Japan också. Äntligen.. Han har varit borta JÄTTELÄNGE! ;-O Jag saknar Ramtin med.. Jag tycker ni borde komma ner till Std och hälsa på. ♥


/ Elitelina! :-)

hihihi, men olof kanske kommer upp och muntrar upp skrollan igen på fredan/lördag :D mysigt vare, saknar dig redan massor ♥♥♥

Men jag vet ju fortfarande inte vart det ligger... :P

ja eller hur :}.




Kom ihåg mig?