Vacker vårdag / Aliciagirl! (:

Idag var det dags att hjälpa till i trädgården hela dagen, trååkigt!
Men det måste också göras, städa lite nu tills när våren kommer. :p
Jag krattade löv och tog upp pinnar runt om på hela gården och oljade in utemöblerna.
Nu är det bara pyttelite snö kvar här och var, hoppas all snö försvunnit inom kort! :)
Jag satte också upp studsmattan när det var strålande sol! ((:
Det gick snabbt iår och direkt när jag var klar och skulle hoppa så började det hagla :o typiskt..

st

Jag har också tjänat 2 par skor, det är sjukt gött!
Byta 2 hattar mot 2 par skor är ju SÅÅÅHÄR värt! :-D hihi
Nu är jag med Alicia, vi har as kul. Vi har spelat in massa fula videos
som kanske kommer upp på bloggen om jag kan övertala Alicia! :p
Hjälp mig att göra det ;) hahahahah xD Bilder från påsk kommer snart,
likaså bilder från uppvisningen, vill ni se dom?
Kommer du ihåg här om dagen Matilda? x)

BARAA 1 DAG KVAR TILL FJÄLLEN, Jiiiiiho! :D
XOXO SHASHA.. ELINA (:

Vad kul :P ha det bra

Jag vill också... :'(




Kom ihåg mig?