Stekande hett & jag är i stort behov av plugg..

Hahah rubriken tyckte jag passade in bra på dagens väder! (: <3
Dagen idag har varit störtskön, skolan var chill (:
Först var Marianne hemma p.g.a sjukt barn så det blev en slapp engelska timma.
Sen hade vi elevens val & jag har musik, som alltid är kul.
Idag spelade jag piano som faktiskt gick bra, haha! :)
Efter musiken hade vi Idrott & vi fick sluta tidigare eftersom läraren skulle till sundahallen.
Sista timmen fick jag skippa eftersom jag skulle in till Kungälv och träna konståkning.
Jimse, fanny & siccan hämtade mig vid skolan och så tränade vi till 4. Man känner
att man inte tränat på ett tag för kroppen är helt seg men annars gick det jättebra.

Efter träningen fick jag & fanny skjuss av Helena till Maxi, där fick vi hjälpa en gammal
gubbe att gå till en bänk, det tycker jag var väldigt snällt utav oss.
Sen köpte jag & Fanny glass och satte oss på utsidan mitt i solen och åt den.
Vi skulle med bussen som gick 17.33 och när klockan var 17.28 kom vi på att det KANSKE
 var dags att gå.. Fast vi började springa i 30 sekunder sen hade båda håll.
Sen gick vi, gick fortare, sprang, gick och MISSADE BUSSEN!!! :O
Man blir så sur när man ser bussen åka iväg framför en.
Då har man lust att skrika och börja hoppa. ;s

Nu har vi kommit hem och jag & fanny har kommit fram till att vi ska åka
moped till Lysekilslägret i sommar, visst är det en brilliant idé? :)

NU KOMMER EN MASSA MOBILBILDER FRÅN IDAG! ;D
.

Fanny :D
,

Fanny
.

En grej :p
.

Fannys glass ser inte så god ut, eller? :)
sha

Fanny vill också att vi ska skaffa en konståkningsblogg.
www.steekarna.blogg.se eftersom våran klubb förkortas SteKK ;P

Kram!
Elina

jag mår bara bra jag!

vad ska du göra imorgon då?

Ni e änna galna ungar (!!) Haha xD Gick det bra att träna? :P Saknar eeeer! <3 <3

Sv: Åh vad roligt :-D Jag får önska dig all lycka till och jag medelar dig ifall du blir en av finalisterna :-D

Kram

Sv; tack så mycket :) vad gör du då? :D

soool underbara bildeeeer

Tack så mycket! fin blogg du med:)

steekarna ? :Ö ♥

NICK JONAS... LOVE HIM <3 sååååååååå snygggg

Sv; Absolut! :D Jag har lagt till dig på bloglovin nu, väntar på att du ska lägga till mig ;)

sv; tack detsamma! :)



jaa... dom kom ut från rätt pris å så började jag skratta åt nånting, och då imiterade dom mig och höll på å fjanta sig, ååh blev galen! :p

sv: Nice :)

Sv; Tack! Din blogg är också fin :)

Vad händer i veckan/helgen ?

Skönt väder ni såg ut och ha :) hoppas du har haft en bra dag!

Sv: Tack söta du!:)

sv; åh tack så mycket, detsamma du.:)



kram

sv: tack så jätte mycket:)

sv; Hola chica!

Ja, converse är najs! Synd bara att man ser ut som bigfoot i dem, men jaja. Både röda och lila finns på Stadium om du letar! =)

svar; tacktack :D balen var grym, skulle lätt göra om det! :)kram

SV Suuuure (;

Sv; Jaa, jag ÄLSKAR justin bieber och jag håller med, han är sjukt söt :D



tack, du hade också fin blogg! :)



allt bra med dig? ;D

svar; hehe Tack så jätte mycket!:D

allt bra?:)

Kram

svar: ja visst gör hon:D

jatack, allt är bra.. själv?

jag ttycker nick är snyggast på alla sätt <3<3<3<3

haha, ja michael jackson är ju nått för mig skulle ja tänka mig ;)

Sv; Aha okej vad kul! I veckan blir det bara skola och slappa, och i helgen åker jag och min boyfriend till öland för att fira min pappa med massa släkt oså :)

Sv; Okej, inte mycket.



kanske :)

Sv; Haha okej, men det är lugnt!



Okej, jodå allt är bra, förutom lite långtråkigt i skolan bara..

Man blir så sur när man ser bussen åka iväg framför en.

Då har man lust att skrika och börja hoppa. ;s



Haha! xD

SV; Oj, typ gjort matteprov..



du då :)?




Kom ihåg mig?