Springfeelings over and over again! ♥

Idag blev jag väckt tidigt :/ Klockan 9 redan eftersom jag skulle hinna packa innan jag skulle in till Stenungstorg och kolla på allt som hände där under dagen.
Tråkigt att Eric Saade & hon andra var sjuka men istället kom Niklas! :D:D:D Han äger!
Det var ocksp sjärnskottet 2010, så massa från std sjöng olika låtar och tävlade.
Jag träffade massa roliga på torget och sen kom Matilda & Linnea & då var jag med dom.
Vi köpte glass, satte oss på bryggan och tog en massa kort.
Sen promenerade vi ute i vårsolen hem till Matilda, la oss och solade på garagetaket (y)

Jag är SÅÅÅHÄR glad för att Line-pine-päron-pung kommer idag! ((:
Mamma är faktiskt och hämtar henne i Göteborg nu, så hon kommer hit om typ en halv timme! :-D Imorgon bär det av till Norge, Trysil. Ska bli hur kul som helst! :-)

Niklas! :D
NIIIKLAS
Shasha! :)
NIIIKLAS
He is awwwesome! :D
NIIIKLAS
Vem saknar en cykel? Hahahah xD
När vi gick på bryggan såg vi att det låg en rutten cykel i vattnet! :)
cykel ngn?
Såhär rosa var min sko för 1 år sedan!
Hahaha till vänster är hur den ser ut nu! xD

nu / då
Jag älskar er! ♥
Matilda, Elina och Linnea är bäst :D

Bäst!
Solning på garagetaket! (y)  we like it!
Bäst!

Bäst!

Bäst!  Bäst!

Bäst!

Bäst!

Bäst!

Bäst!
Bilden är fräck för den är upp- och ner :D
Bäst!
Vårkänslor när cyklarna m.m. kommer ut! :D
Bäst!
Bild på 2 st som var med på Julias Stjärnskott 2010 :D
max  SHA

Ha en underbar dag!
Vi hörs kanske tidigare än på onsdag!
Nu drar jag, PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

Skulle vara kul om du kunde svara på Dagens Fråga :)

Sv: Ja! Verkligen. En stor besvikelse.

Men jag är säker på att de kommer detta år! (:

Sjukt mysigt var det. Jag älskar er bästa vänner! <3

Fiina bilder :)

SV: Tack detsamma:)

Va härlig blogg du har! :D

följa varandra med bloglovin?

Va härlig blogg du har! :D

följa varandra med bloglovin?

Om det är den cykeln som låg i vattnet vid slutet av bryggan ((: så har jag en film nånstans som bevisar vem det var som råkade köra vält ner med den i vattnet i somras (:




Kom ihåg mig?