Skolan tar kål på mig!

Jag känner mig så jävla stressad just nu..
Nationella tar hur mycket energi som helst och jag är SÅHÄR skoltrött just nu! 

; På fredag är det nationella i matte och jag har inte gjort det muntliga än.
; Våran powerpoint presentation ska in denna veckan, tur att jag redan lämnat in det.
; Vi ska också göra ngn plansh om ett av Sveriges parti vi inte vet så mycket om.
; Jag ska göra mitt mopedslutprov så jag får min moped.
; Klasströjorna ska beställas
; Vi har läxförhör på 6 sidors Samhällsekonomi
; Snart är det nationella i NO & SPRÅK..
; Nu har eftersesången i konståkningen börjat. Det är typ de enda positiva! (y)
Allt händer verkligen nu, man kan knappt tänka klart..

NEJ!! JAG HAR INTE ALLS MKT ATT GÖRA :OOO
Detta är bara matten och en fjärdedel svenskan typ ...
asd

Idag på rasten satt vi ute och solade.. och det fanns bara ett enda moln på hela
himmelen och självklart så ska solen snika in bakom molnet.. TYPISKT! :P
måln

Nu vill jag bara gå ur 9an och få sommarlov så snabbt det bara går.
Är det någon som har koll på hur många veckor/dagar det är kvar?
Nedräkningen brukar väl börja någon gång nu? :D

Ha det underbart ute i det fina vädret!
Puss & Kram
Elina!

sv; jaha okej, låter mysigt. eller iaf en del av det :) hihi.

ah ajdå.. plugga är ju inte det roligaste preics.. :/ borde också plugga men jag orkar inte :(

sv: Tack :D Detsamma måste jag säga, älskar din header och den sköna lila färgen :D



Ha en bra kväll, puss :*

svar; skönt:)

jodå det funkar, är bara fruktansvärt förkyld!:)

sv: Jag är 13, ska fylla 14^^ du då?:)

MLI

jaha okej, jag är 16 :) vad har du valt för linje till gymnasiet? :) kramar

SV:

Tack, jag funderade precis på att göra om designen lite, men inte för mkt.. För nästa vecka blir det ny design :)

sv: Haha, jamen det är en fin färg ;D

Jodå bra med mig, håller på med lite olika saker samtidigt nu så jag känner mig lite småstressad ^^

Hur är det själv då?

SV:

det vet jag inte, det märks :) kan skicka en kommentar när jag ändrat så får du se :)

Åh, tycker du? :D din var också jättefin!

MLI

jag har valt handel :) kramar

NU kan du kolla hur det blev :) gjorde inte så noga nu :) bara en snabb liten ändring

Vi kunde inte bestämma oss i min klass så det blev bara byxor :P

Sök på "klssbyxor" på min blogg så ser du hur dom såg ut ;)

SV:

Joo visst det kan vi göra :) säg till när du har lagt till mig

Med mig är det asbra! :) sj?

MLI

jag gillar kläder, innebandy, va med kompisar och så :) dudå? =) kramar

SV: ja jag vet men jag typ orkar inte (ÄR lite lat) :P

f

detsamma!

allt bra? :D

Sv; allt är toppen här :) hur mår du då? :D

jadu, dagen är nästan slut, men jag har hunnit med skola, och plugga och sen har jag varit duktig och varit ute på första joggingturen för i år;) heheh själv då?

Sv; Grymt seg! ;s

Sv; 5an, dudå? :)

f

härligt! bara bra :)

Sv; jag har jobbat :) du då? :d

Det är sjukt gött, nu är det bara sommaren som saknas !:)

SV:

Okej, jag lägger till dig så fort jag har skickat iväg den här kommentaren.



Jag vet faktiskt inte vad som kommer hända senare i veckan.. Själv?

Sv: Åh tackar! :D

Det är bara fint med mig! Själv då? (:

sv. tuusen tack sötan!

snälla rösta på min bild NR 4 hos www.eolofssons.blogg.se ? KRAMAR



skulle betyda grymt!

SV: Haha aa det är man verkligen. Tack gumman :D

sv; ja men precis, det blir alltid så att någonting annat går före pluggandet :) sjukkt.. menmen.

Sv; Jag jobbar med 6 och 7 åringar :)

Sv: Åh :) Vilket är ditt favoritprogram? GG, DH eller oTH?

sv: asså det blev bara med namn ppå, men men. Dom e assköna! :D http://gabbanz.blogg.se/2010/march/klass-byxor.html#comment

SV:

Joo, jag har med nationella :)

Sv, jag pluggar till att bli förskolelärare :)

Sv; haha yes :)

sv<. okej, men som jag sa. dom e assköna! ;)

Sv: Nej jag vet faktiskt inte när OTH börjar "/ Hoppas snart..de sa ju i vår och nu tkr jag det e vår.

SV:

Hmm, mitt favoritämne är musik och mitt värsta är nog NO tror jag :) vilket är ditt favoritämne och värsta ämne?

Sjukt jobbigt med alla läxor, men det lär inte bli så mycket runt den sista månaden iallafall! : -]

Sv: Ja, det är grymt bra :) Hur gammal e du?

Sv: håller med, as mytsigt!



Neej, bara massa proov -.-

Händer det nått speciellt för dig då? :)

svar; haha ojoj, ja då är det inte lätt ;) jag hatar jobbiga och dryga lärare! men vilken klass går du i? :)

kram

Allt bra med dig? :D

åh, samma här! fast det är ju inte så jätte långt kvar :)

Sv: Okej :) Jag är 17, 92a asså.

sv: Igår så gjorde jag inte så mycket förutom skolan, och idag stannade jag hemma för att jag inte mår så bra. Ska nog plugga lite och börja packa sen för Spaninen ^^



- Vad mycket ni verkar ha i skolan nu :o

Går du i nian eller?

svar; ja men det är ju najs ;) då kommer det bli jätte soft snart, sista veckorna gjorde vi absolut ingenting, tog typ farväl och softade :)

vad har du valt sen då? :)

Sv; Härligt, jodå de är bra! :D

SV: haha a jag köpte den i dag :D <3

saknar dig gumman :(

Haha, jadå det var väl helt okej att komma igång igen, de va typ.. ett år sedan jag sprang, heheh



men de låter ju toppen:)!

tyvärr ska jag sluta blogga helt, på den här bloggen, så jag kan inte :D

sv: tack desamma! :)

Nej har inte så fint väder just nu.. Men ni har? :D

SV:

nej, sjunger bara hemma :)

haha, och jag önskar att sjuan var slut (a




Kom ihåg mig?