JAG ÄLSKAR DETTA VÄDER! 

Idag fick jag sova lite mer än igår som tur var, annars hade jag varit sjukt grinig idag!
Jag hjälpte till här hemma hela dagen. Fixade fäljarna på bilen, målade resten av utemöblerna,
bar upp vinter sakerna på vinden, tog ner sommarkläderna, luftade mopederna m.m…
Vid kl. 16 kom Alicia ner. Vi hoppade på studsmattan, tog massor av kort & tog ännu mer kort.
Vi åkte ner till Morgans brygga & Antons land. Vi tog massa Vårbilder och man blir så glad
av att titta på dem, när man ser att vi kommer närmare och närmare sommaren! (:
All is håller på att försvinna på sjön nu, så snart kan man baddda (y) hihi va najs!

Imorgon ska jag ha mina 2 fösta körningar i trafik med mopeden.
Den första börjar 9.15 sen har jag den andra efter lunch.
Ska bli kul men jag är lite nervös för jag vill inte göra fel!

Nu har bilderna lagt sig i fel ordning! men spellar roll.. ENJOY (Y) :)
Vårdag

Vårdag

vårdag

VÅRDAG

VÅRDAG

VÅRDAG

VÅRDAG

VÅRDAG

VÅRDAG

VÅRDAG

VÅRDAG

sovvva

Kraam!
Ellinaa :)

Åh nu blev jag på bra humör tack vare dina fina sol-bilder :D



Jag har frågestund i min blogg där jag svarar på alla era frågor, passa på att fråga saker :)

http://sweetkaiisas.blogg.se

härliga bilder

Tack så mycket! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

Det skulle vart trevligt! Men just nu har jag supermycket med bloglovin' och hinner knappt läsa bloggarna jag redan följer. (Jag har redan över 300 olästa inlägg att ta igen..) Men klicka gärna till mig och håll dig uppdaterad så hittar jag hit enkelt sen och kan klicka till dig när det lugnat ner sig lite :)



Hoppas du har det fint!

Ooh, vad häftiga bilder! :)

Så härliga bilder! :) Har du gjort idag? :D

Sv: Oh tack så mkt(a) <3

Jag har lagt till dig nu, så nu e det din tur :)

Kraaam

sv: Tack detsamma :) Vi kan väll följa varandras?

tack sötnos ;D

Svar: Tack så hemskt mycket! Kul att du gillar dom. :)

våriga bilder :D

okej låter kul! :D. Inget speciellt:P

tjo eeliiina!: )

ja vet nt hur man följer med bloggvin ? xd

haha hjälp mig?

Hej:-D

Skulle du vilja vara med i min veckans blogg tävling?:-)

Det skulle vara skoj :)

kram

Villken fin blogg du har! ;D

gillar den! ;D

SV; Tack söta du :)<3!

Tack så mycket! :D

Allt bra med dig då? :D

tack för en underbar dag! älskar dig :)




Kom ihåg mig?