Music make me lose control! <3

Sitter i datasalen nu, vi slutar om 1 timme! :):) <3
Dagen har gått väldigt fort.. Vi har varit i musiksalen det mesta.
Idag har jag, johanna lundén & matilda övat till uppträdandet vi ska göra imorgon.
Vi ska sjunga Family Portrait av P!nk imorgon på Estriddagen. Det ska bli kul (y)

Idag har vi också kollat på film. Vi kollade på Freedom Writers Diary.
Jättebra film verkligen, den rekomenderas att se! :)

fs

xoxo, elina

tjena elina!

följa varandra med bloglovin ? :)

<3

Allt bra?

sv: Jag mår oxå bra.

Tack så mkt :)

sv: Jag mår oxå bra.

Tack så mkt :)

sv. okej härligt!

men de är lugnt, kan bli så ibland :)



kram

sv: nej jag har typ bara suttit framför datorn

hej, vilken fin blogg du har (:

hur är det med dig då? (:

haha, jadu vi fick ganska många sålda;)

haha, det är chill du;) haha

sv: tack så mycket! (:

Jo, det är bara bra, vad händer i veckan då? (:

jag ska iväg och träna i västervik :D

Jättefin blogg! Är det bra med dig?

Svar: Nä det är verkligen jätte drygt med läxor! Nä då vill man bara koppla av.Det gör inget att du svarar sent!

Jo, den är det ju! (:

jasså, varför ska du sjunga i skolan? ;o

kolla och lyssna gärna på mina sångvideos på bloggen! (:

I veckan ska jag nog träffa människor, fest, jobba, träna och så (:

så kul, (Y) (:

De är länkade på gårdagens inlägg (:

Svar: Menar du vad jag ska göra denna vecka eller nästa vecka?

Sv; Lugnt! Ah okej, jag har också varit i skolan, och hade pluggeftermiddag med min vän och ikväll tränade jag :)

SV Ingen fara ! (: Allt är bara bra tack, själv ? :D

Åh Family Portrait är så jävla bra...

Sv: Ah det suger :P Hehe det är ingen fara! Det är fint med mig :) Hur är det själv då? :)

sv: Hehe, jag har ändå inte bloggat på typ en vecka så^^



Nja, det är sådär, har varit förkyld i 5 dagar nu....:( sj?

Jag mår jättebra =)

aww

tack<3 :D

haha, vad pratade vi om? ;p vart sa jag att jag skulle? haha

Svar: Haha! Ingen fara! Sånt händer, jag har ju inte varit inloggad sedan i måndags ;)

- Inte än du! Vet fan inte HUR jag skall komma igång :/

svar; åhhh ska du åka till USA, lyllos :D när? :D jag mår toppen, själv? :)

hehe jag är inte heller så snabb på att svara, förlåt :D

svar; jadå det är bara bra! själv då?:)

Jotack allt super med mig! Hur är det själv? :)



tack du! :D

sv. var ute med vänner till halv 12, sedan tittade jag på film med becca :)

sv: Kan tänka mig:) och ingen fara, jag är också efter med kommentarer, haha.

kram

Helloo! :D



Vill du vinna en länkning i menyn, och bli länkad i 3 inlägg? :P



Var med i min blogg-tävling :D



läs mer ----> http://rasss.blogg.se/2010/may/tavling-d.html



hoppas du e med! :D



// Rasmus :P

Helloo! :D



Vill du vinna en länkning i menyn, och bli länkad i 3 inlägg? :P



Var med i min blogg-tävling :D



läs mer ----> http://rasss.blogg.se/2010/may/tavling-d.html



hoppas du e med! :D



// Rasmus :P

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)

den filmen är grym!! plus att min man e med i den............

love u !:)(L)




Kom ihåg mig?