Tisdag! På bättringsvägar :)

Jag bloggar snabbt innan ja ska krypa till kojs.
Dagen har varit helt okej.


Skolan började med engelska, sen elevens val (jag har musik)
med fille och alex! Jag kan verkligen inte sluta skratta åt er.. :)
Sen var det lunch, idrott och matte.


Vi sprang Maria-slingan. Jag och Beata gick, för både hon & jag är skadad.
Men vi testade att springa halva och det gick faktiskt bra.
Mina fötter börjar bli bättre nu, så jag tror jag ska springa på torsdag för
då är det friluftsdag och vi ska ha friidrott!
Jag är med i staffetlaget, så jag hoppas vi vinner! :)
Efter skolan gick jag med Sofia upp till Ica! Du är underbar, verkligen!
Sedan var det träning 3-7 och äntligen är min 2A ganska bra och jag har
lärt mig 2 nya piruetter. Har filmat dom och jag ska kolla om det går
att lägga in videos här eller på facebook.

Nu ska jag kolla på Idol & Den stora resan!
Ha det gött
Elina! :)

E

elinaaaa är sötasssst! :D

ÄLSKAR DIG BÄSTIIISH! (L)

stolt fotograf*

Älskar dig vännen. Och du kommer klara att springa det vet jag! Vi vinner! <3




Kom ihåg mig?