Piss lördag, sjuk & hängig ! :(

Vaknade i morse med jätte ont i halsen & huvudvärk.
Dagen blev lång. Trots det var jag tvungen att hjälpa till hela dagen...

Sen klockan 10 i morse tills nu klockan 17 har jag..
* Ränsat ogräs över hela tomten.
* Klippt gräset
* Sopat

Seriöst.. Jag ränsade ogräs i 5 timmar. Det sög stenhårt!
Jag tänker inte göra det igen på jätte länge! :oo
Min dag har varit helt tråkig och nu är jag sur för ja inte får
köra moppe när jag är sjuk & jag behöber verkligen halstabletter..

Resten av dagen ska jag nog tillbring inne.
kolla på "Year 1", sjunga och sitta här. Haha!
Jag får inte träna idag, fast det känns faktiskt
skönt att slippa stressa till något nu. ♥
Om ni känner för att veta så har min fot just somnat. & det känns jätte kul!
Hahahha tummen upp för det ! :P


Ja Matilda!
Jag har 2 bilder när du hoppar höjdhopp.
Jag skickar dom via msn om du ville ha dom. ♥


Bild på mig & Julia sen golflägret i Landskrona 2008.

Jag saknar dig & Emilia jätte mycket! :/

Jag & Julia

Åhh elina saknar dig med :)<3 älskar bilden verkligen! men vi ska allt ta o ses snart igen :D

längtar verkilgen tills vi ska till trysil (aa) <3




Kom ihåg mig?