På väg hem nu!

Idag åkte vi långa. :)
Det gick inte så bra för mig. :(
Jag floppade 4 hopp men slog ändå nytt PB om jag
hade hoppat en dubbel till så hade jag vunnit. :-P
Men jag kom 3a på korta och 3a på långa och 4a sammanlagt.
För att vara första tävlingen så är jag faktiskt nöjd! :)
Jeanette kom 7a, hon åkte bra. Olivia kom 5a och åkte också bra och Vanessa kom 10a. :-D
Bra jobb allihopa!
Nu har vi precis varit och shoppat och ätit mat.
Idag blev det Burger King :)
Tåget går 20 i 5, så vi är hemma vid ungefär 21 ikväll. ;)
Igår råkade jag sätta på hotelllarmet, det var skit pinsamt för det började tjuta i hela hotellet. :-D
Men de blev ingen stor grej av det!
Som tur var!
Jag kanske bloggar när vi kommit ombord på tåget och fått satt oss till rätta och så.. :) Puss <3



Kom ihåg mig?