Måndag! :P

Har precis kommit hem från träningen. :)
Skolan idag gick faktiskt ovanligt fort, även om det var långdag.
Sista lektionen var det slöjd så jag, sofia & jenny köpte kakor som vi åt.
Matilda mådde inte så bra så som gick hem på matten. :/
Nu har hon feber så hon kommer inte imorgon på musiken. :(
Jag saknar dig redan! <3

Efter skolan gick jag med Sofia upp till Ica!
Sen gick jag själv till ishallen. De flesta var redan där när jag kom
så de blev att knyta skridkorna och gå på direkt. :)
Första timmen... gjorde vi bara piruetter.. Jag lärde mig 2 nya!
Himmel åt sidan och hopp-i-ligg sitt! :D
Andra timmen... åkte jag igenom långa som inte gick så jätte bra.

Om 2 veckor är det sesångens första tävling, i Stockholm.
Ska bli skit kul eftersom jag får träffa dessa 3 igen.
(L)

Line & Vanessa! (L)
Line & Vani

Lea gumman! (L)
Leea

Jag saknar er jätte mycket! :/
Älskar er (L)

Iiiih, sötnos! saknar och älsakr dig också min kära vän!<3

Iiiih, sötnos! saknar och älsakr dig också min kära vän!<3

Bby <3

Miss u <3

Naaw!, Saknar dig extremt mkt älsk! Älskar dig!<3

Jag saknar dig också gumman <3

<33

Ses om 2 dagar :D




Kom ihåg mig?