Jag saknar dig! ♥

Idag blev en slapp dag. ♥
När jag kom hem från skolan pluggade jag en stund.
Satt vid msn, körde moppe och kollade på tv.
Det var precis Idol och det fanns faktiskt en del bra!

Jag hittade några bilder sen i sommras
och tyckte jag kunde lägga upp dom nu
så vi får lite sommarkänslor.
Imorgon är det friidrottsdag & jag hoppas
Beata kan springa med mig.
VI SKA VINNA STAFFETTEN! LÄTT :)
Jag, Sofia, Beata & Anna är det ultimata laget.
Bara bytet fungerar vid varje
person kommer det nog gå bra.

Jag hoppas jag hoppar 1.40 cm i höjd annars
kommer jag bli sur på mig själv. Hahah och så
vill jag såklart slå rekord på det andra med.
Men vi får se hur det går.

Vi hörs imorgon.
Elina! ♥

Jag och Sara i sommras. ♥

jag och sara
Sara


 

vem saknar dueE? <3 ;)

FAAAAN!!! VARFÖR SPRAN VI INTE :( åh, vad jag ångrar.

ni skulle leta upp mig juuu :'(




Kom ihåg mig?