Friidrottsdag på Nösnäs! :)

Idag var det friidrottsdag på nösnäs för 8orna & 9orna! ♥♫♪
Jag åkte dit med Evelina på hennes moped. Det var väldigt kallt på morgonen, blev varmare mot eftermiddagen.
Det var faktiskt väldigt kul, fast det var synd om Beata som inte fick vara med!

Klockan 09.10 började Midgård med att springa 2 kilometer!
Det gick faktiskt väldigt bra, fast jag slog inte rekord.
Efter det hoppade tjejerna och killarna höjdhopp. ♥
Jag hoppade bara 1.30! :/ Ska slå det imorgon för vi ska hoppa på gympan.
Sen var det 100 meter & jag sprang mot Linnea. Jag vann, som tur var!
Haha. Efter det var det längshopp & kula!
Allt gick faktiskt ganska bra idag, fast det var väldigt kallt.
Vi fick tyvärr inte springa stafetten eftersom vi var 1 man kort! :(
och ingen i klassen kunde vara snäll och ställa upp så vi fick skita i det helt.
Det var väldigt synd för vi hade ett jätte bra lag. :) Jag, Beata, Sofia & Anna.

Vi slutade vid halv 1. ♥
Jag & Evelina åkte till ishallen för att fixa en vild till tävlingen.
Sen åkte vi runt i stenungsund. Träffade på Alex vid Ica, stod och pratade
med han ganska länge, sen tappade vi bort han och orkade inte leta upp han igen.
Sen åkte vi hem, åt mat & sen skulle jag träna. :)

Träningen gick skit för jag har sträkt mig i ljumsken, har as ont.
Jag kan inte ens göra flygskär! Det suger verkligen.
Jag måste bli bra tills tävlingen i Stockholm nästa vecka.
Jag längtar jätte mycket, men först vill jag gärna kunna åka utan att ha ont.

Nu har jag precis kollat på idol.
Det var 2 st jag tyckte var bra! :) ♥
Vilka tyckte ni?

Ha det bra
Elina.
♥♫♪


Höjdhopp. (Elina Hagberg)                  Beata! ♥
Höjdhopp Beata
100 meter. (Christoffer Willner, Adam Bengtsson & Lucas Johnsson)
100 meter

Ländhopp! (Jonathan Bengtsson)

Bengtsson

Yey, jag är med på en bild;) haha. och jag är snyggast! haha. Synd att vi inte kunde vara med på staffetten:( Vi skulle ägd dom så fett mycket!

va bra bilderna blir! :D riktigt fina :D

haru någon bra bild på mig när jag hoppar höjd ? (a)<3

hahah där är jag :o

Fina bilder ;-)

Ja, det har jag Matilda :D

hahaha vilken bild XD

Tack så mycket Jenny & Alexandra :D




Kom ihåg mig?