Fredag, börjar bli krasslig. :/

Nu har hela skolveckan gått, det känns skönt. ♥
Nu är det bara några veckor kvar tills höstlovet!
Nästa helg bär det av till huvudstaden, Stockholm.
Är där över helgen och tävlar! Önska mig lycka till! :)

Skolan var rätt seg idag, vï hade franska prov. Det gick bra.
Vi slutade efter 15 minuter. Sen hade vi teknik.
Jag, Anna & Jennifer är snart klara med båten.
Vi har 1 gång kvar och då ska vi sy ett blått kapell.
Sen är det klart. Efter tekniken hade vi svenska, det var tråkigt.
Sen hade vi Idrott, vi hoppade höjdhopp!
Jag hoppade bara 1.35 cm. Jag måste klara 1.40 snart. :o
Jag börjar känna mig förskyld nu, jag måste ta på mig mer kläder nu,
vill inte bli sjuk till tävlingen, det skulle varit skit tråkigt.

Efter skolan åkte jag & Evelina till gården. ♥
Där träffade vi massa människor.
Sen var det träning, det gick inte alls bra.
Nu äntligen har jag slipat mina skridskor, så imorgon
måste jag åka långa och korta felfritt! :)
Efter träningen åkte jag till KU. Vi spelade innebandy och fotboll!
Jag & michelle gungade gungbräda haha. Sen fikade vi, hade
aftonbön och sen åkte jag hem.
Nu sitter mamma i soffan uppe och är skit sur på mig..
Jag vet inte vrf..  Men hon slutar nog purka snart, hoppas jag!

Ha en trevlig helg!
Elina. ♥

Jag & Emilia när vi var ute med deras båt.
Låg såhär hela dagen, sen var jag brännd kan jag säga. Haha ♥
AAAH

GOTT ÄR DET :D

Ja verkligen! :)

Det måste vi göra om! <3




Kom ihåg mig?