ALLA MÅSTE LÄSA & FÖRSTÅ!

Du skriver & får det att låta som att allt som hänt är mitt fel ;o
Så alla tror att allt var mitt fel, men det är INTE sant!
Du sket i vissa av dina vänner, som stöttat dig HELA ditt liv :o
Du sket i mig när du fick någon annan. Stötte bort mig helt.
Jag dög bara när du inte hade någon annan.
Sen var det som jag inte fanns..
Är det då jag som gjort fel ?
Nej, det tycker inte jag!

Du säger att du är avundsjuk på mig ;o På det jag kan & är bra på.
Jag kan inte hjälpa om jag är bättre än dig på något.
Om du vill vara bättre får du la öva på det..
Du kan ju inte komma och säga att jag måste
vara dålig bara för att du ska känna dig bra..

Så kom inte att säg att allt är mitt fel. För det är det INTE!!
Det är lika mycket bådas fel att det blivit såhär!

Jag tror jag vet. <3

Älskar dig och du är bääst! :D

jag står alltid vid DIN sida, elinagumman <3

Jag vet allt så jag kan säga att du talar sanning. Typ alla är på din sida. Bry dig inte om fjollan! <3

älsklar dig!

Jag älskar er!

Ni är underbara! <33

<3

Vad har avundsjuka med att ni bråkar att göra ? gud patetiskt

håller med anonym!

fisk är ju gott! anonym är bäst du luktar häst..

Elina du är bäst<3 Och alla som är anonyma kan dra åt helvete!

"Vad har avundsjuka med att ni bråkar att göra ? gud patetiskt" HELT RÄTT SAGT

Ojoj vad fräckt att man inte vågar stå

för vad man tycker anomym.

Men du ska ha klart för dig att ja vet vem du är.

Men kan du berätta vad de har med ert bråk och göra kanske?

Haha lol du vet fan inte vem de är om den är anonym?




Kom ihåg mig?