3:a än så länge!

Har precis varit och käkat mat, det blev pizza och så har vi shoppat haha! :) Jag har precis fått reda på resultaten. Jag trodde jag skulle ligga 2:a men det blev 3:a! Det skiljer 0,30 mellan mig och 2:an. :) Jag hoppas jag tar det imorgon. Jag har skit kul här på hotellrummet med Vanessa. Just nu skriver hon praodagbok haha. Vi spelade precis in en as rolig video och nu har jag ont i halsen för jag har skrattat så mycket. :-P Jag råkade sätta på ett hotelllarm här. Det var pinsamt. :) Haha. Imorgon startar jag sist igen. Jag, Vanessa och Olivia är i den 2:a startgruppen. Jeanette är i 1:a :) Olivia ligger 6:a, Vanessa 7:a och Jeanette 9:a. :-D Bra stenungsund! <3 Imorgon ska vi på tåget vid klockan 19. Så vi hinner shoppa lite efter prisutdelningen. Nu ska jag snart sova eftersom han inte ringer tillbaka igen. :) Haha Godnatt! Ha det så bra imorgon. :-D

Du borde verkligen vara nöjd! :D




Kom ihåg mig?