Utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans. :) Tycker jag stämmer bra!

Ja, allesammans! :)
Imorgon bär det av till Uppsala.
Tåget går från Stenungsund vid 20 i 10! :P
Det ska bli kul, hoppas Jimmys skridskor blir klara (y)

Idag var det skola, det var sådär.
Sen träning, jag och Michelle gjorde massa fula grejer.
Vanessa var på träningen idag, eh.. Jag behöver nog inte berätta mer.
Det blev en hel del skratt kan ja ju säga! Haha <3

Nu är allt packat och klart & jag börjar känna mig nervös. :/
Men jag hoppas det går bra!
Imorgon får jag träffa Daniel och alla, ska bli kul.
Jag och Jimmy ska dela rum så det kommer nog bli kul det med! :D

Godnatt, ha en trevlig helg. För det ska jag.
Elina!

Min älskling har klippt lugg.
Jag tycker hon är sjukt söt <3
Visst blev det fint? :)

Matilda i lugg!

NEJ USCH!




Kom ihåg mig?