Tisdag - sjuklingen.

Idag var jag hemma, men jag börjar bli frisk! :D
Jag missade elevens vals idrotten idag :/
Och den vanliga idrotten :(
Fast alicia kom ner en stund så jag var inte så ensam! (y)
Imorgon ska jag iallafall till skolan. :)

Det verkar som många gillade Samhäll - media & jounalistik
programmet på nösnäs! (y) Det verkar väldigt bra faktiskt.
Funderar på gå det själv. Eftersom jag kan åka konståkning
och ha musik också, så det blir bra!
Fast jag skulle gärna vilja gå på Kitas eftersom man slutar vid 12-1
varje dag och har 1 dag ledigt. Fast jag kommer inte orka pendla. :/

Men Nösnäs blir säkert bra endå! :)
Ni måste lyssna på Kris Allen, han van American idol.
Han sjunger grymt bra och är hur snygg som helst.
Han sjunger "Man in the mirror" jätte bra!

Ha det så bra. ♥
Elina!

Kris Allen. Han är verkligen sjukt snygg.
Fast tyvärr tjejer, han är gift! :P Haha ♥♫
KRIS

man får inte en ledig dag på kitas. ;P det är på ingrid segerstedt man får det gumman :)<3

Eve

JAG SKA OXÅ GÅ DET PROGRAMMET TROR JAG! Jag orkar verkligen inte pendla och det känns tryggare på nåt sätt, kan komma hem lätt om man blir sjuk eller sånt. Sen så kommer man ju säkert med iaf en man känner från tidigare i klassen. :)

Jaha! Hahha oops! :D



Härligt Evelina! :)

Hoppas båda kommer in (Y)




Kom ihåg mig?