Onsdag, tillfrisknar! :D

Mamma & Pappa har tänkt att åka till Sydafrika utan mig :oo
Det får dom INTE göra.. Jag ska med!!
Hoppas verkligen vi åker, jag vill utomlands nu.
Jag har alltid velat dit, och jag ska med! :)
Fyfan var kul.. Chile & Galapagosöarna here i come!

Skolan idag var tråkig. Sofia tog min mobil, så nu har jag ingen.
Hon tvingar mig att säga pinkoden men ja vägrar. Hon vill kunna
ta bort en jätte söt bild på henne. Men det tillåter jag inte :P
Jag hoppas jag får tillbaka den imorgon, det känns lite tomt utan den! :(
Palla att det är så kallt nu. Om 2 månader bär det av till
Trysil igen! :) Fast denna gången med Familjen Lundmark.
Det kommer nog bli skit kul eftersom vi alltid har kul med dem.
Så jag längtar sjukt mycket.
Men först måste jag bara en sväng till Sydafrika. (:
Jag måste göra klart min "Hur ett telefonsamtal fungerar."
Men ja orkar inte, de ska in på fredag. Men oops, ja kan inte skicka
in den då. Så jag får några dagar extra hoppas jag.

På fredag morgon åker Jag, Jimmy & Duran till Uppsala.
Tåget går från Stenungsund station runt 7 eller ngt. :P
Det är träning på kvällen i Uppsala, så det blir inte mycket vila
när vi kommer fram. Men vrf ska man det?  Haha ^^ 
Sen tävlar jag korta på lördag vid ungefär 3, så jag får sovmorgon.
Och sen långa på söndag. :)  Ska bli kul.
Denna helgen måste jag göra ett bättre långprogram än i Stockholm (y)
Annars blir jag sur. :)

Imorgon ska jag träna, äntligen.
Jag är inte lika förskyld längre, det känns bra.

Ni får ha det så bra.
Elina.

Jag saknar er!
Jag saknar Stocholm.
Ni är så efterblivna, men jag tycker om er ändå!
Här gott folk, ser ni då.. Vanessa & Jeanette :) Hahaha ^^
Jeanette & Vanessa

fin blogg du har :D

hahah vikken bild ;)




Kom ihåg mig?