Fredag + Lördag! ♥

Hejhej. Jag kan ju säga att uppdateringen här inte är toppen.
Men jag försöker hinna med så gott jag kan. Orkar inte alltid blogga :/
Skolan i fredags var ganska rolig. ♥♫
Det var först franska prov, som gick bra! Fick MVG, yes! :)
Sen var det lektioner som gick fort. Fick tillbaka Islam-arbetet
och sin egen fantazy. Jag fick 2 MVG till. Det börjar kännas bra i skolan nu! (y)
Jag skrev också klar krönika, men betyg vet jag inte än.
Jag skrev om Reklmapauser i TV! ♥
Nu har vi precis fått nya inlämningsuppgifter, jippi! :P
Haha, en i no. Men jag fattar inte vad jag ska skriva om så det går inte så bra!
Det är typ en energiuppgift. Sen ska massa bok & filmrecensioner in.

Bild från Uppsala på Jimmy & Daniel. :)

Uppsala

Vid halv 11 gick vi till gympasalen och tittade på någon teater.
Eller de var bara musikklassen från Mimers hus som var här och spelade för oss.
De flesta var bra. Han som sjöng som nummer 2 var världens hippie som stod
och skrek och jag kunde inte hålla mig. Jag låg i Matildas knä, allra längst fram
och skrattade så tårarna rann! Jag tyckte synd om han som sjöng för han såg
hur mycket jag skrattade. :$ Men jag kan bara inte hålla mig ibland
som vissa kanske vet. Hahaha! Ah, de blev iallafall väldigt mycket skratt idag! (y)

Efter skolan var det träning! ♥
Jag, Vanessa & Fanny håller på med ett litet projekt, som kommer bli misslyckat.
Men de tror inte dom, så jag får försöka tro att de KAN bli bra! Haha :D
Träningen gick jätte bra, jag stod 3s med step out. Asså jag fattar inte vad jag
håller på med! Den är klockren, jag står upp på landning och sen bara trillar..
Efter träningen åkte vi hem till Emilia. Vi åt, planerade Trysil-resan & umgicks!
Emilia var riktigt snygg idag! Här kommer en bild på henne! Jag älskar dig ♥♫

Emilia Lundmark & Zac Efron :)
Emilia Zac <3

Idag fick jag sova lite längre, det behövdes kände jag.
Idag bakade jag bullar, monterade ner studsmattan, klippte ner häckar & eldade.
Det var riktigt härligt väder idag, dock lite blåsigt men solen gillar jag! :)

Jag

Sen skulle jag ner till ishallen för att först
träna skridskoskolan och sen träna själv.
Det är en jättesöt tjej i skridskoskolan som gillar mig.
Sist jag hade henne sa hon "Kommer du träna oss nästa gång fröken?
Jag tycker om dig & du är jätte bra!" :P Hur gulligt är inte det på en skala?
Sen var det träning, det blev inte direkt någon
seriös träning eftersom Vanessa fulade sig. (y)
Sen åkte jag hem, grillade hamburgare och var med Alicia!

Ha det så bra!
Elina.

aww vad gulligt hahah, va skulle du göra med den bilden fresten:O hahah vill veta;D ses på mån<3

Hejsan! :)

Jag har en liten frågestund på bloggen, skulle vara jättegulligt om du kunde skriva en kommentar/fråga? :)



Fin blogg btw!

Kram Ella

roligt vare! <3




Kom ihåg mig?