Första Oktober.

Nu är det oktober, tiden går riktigt fort.
Snart är det vinter, eller det är typ det nu.
Så det är inte så långt kvar till jag blir 15 jihho. Haha
Kollade precis på Idol. Hejja Tove! :)
Skolan var sådär idag, jag och Beata assoo! Hahah, vissa fattar! :P
Idag hade vi musik & bild, sen franska & lässtund + so.
Imorgon är det fredag, äntligen.
K-dahl och Stora Höga har tydligen studiedag, men inte vi! :(
Efter skolan är det träning, sen KU!

På lördag är det öppet hus på nösnäs, vilka ska dit?
Sen ska jag vara tränare för skridskoskolan.
Sen ska Sofiaälskling sova hos mig, ska bli mysigt! :)

Nu ska jag kolla på "Inlåst".
Ha det så bra, puss <3

Hahahah Beata jag älskar dig, surpuppa! :) (L)
E & B

va kul, ja ska till nösnäs:)

SKA BLI BÄÄÄST :D

Jag och Jenny ska nog till Nösnäs :-)

HAHAHAHAHAHAHAHA, behövs inte upprepas kanske:P <3

Hahha nej verkligen inte beata!




Kom ihåg mig?